Permalänk
Medlem

Warrock?

Ett gratis spel likande Battlefield 2 finns. War rock heter det och finns här: http://www.warrock.net. Sidan buggar med Firefox, så man får väl pina sig igenom registreringen med IE.

Hur som helst är det ett ganska kul spel. Någon som testat det redan kanske?

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Hmm får inte ner trailers med Opera eller IE. =/

Men ska testa spelet.

*edit*

Oj tiden flyger visst iväg när man har kul.

Warrock är väldigt kul faktiskt, och det kostar inget.

Min favorit klass hittills är medic.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Excellent spel. Medic här med ^^,

Permalänk

Underbart vilken seg/sämst sida. Vill verkligen ladda ner och prova !

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Fräckt , Skulle varit ballt om motorcykel fanns med på Bf2 med

Permalänk

VAFFAN är problemet ? Har försökt regga i en kvart nu men den säger bara att id är är tillgängligt. Jag har använt små bokstäver, 6-12 tecken och bara sånt som ingen annan KAN ha.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Problemet är att sidan har nyss varit på digg.com så den är ganska överbelastad. Jag lyckades få ner allt och registrera mig innan ruschen började.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
VAFFAN är problemet ? Har försökt regga i en kvart nu men den säger bara att id är är tillgängligt. Jag har använt små bokstäver, 6-12 tecken och bara sånt som ingen annan KAN ha.

Du måste klicka på knappen bredvid både ID och Nickname innan du kan registrera dig.

Valde ID ock Nick, klickade på register, fick veta att IDt inte var tillgängligt, klickade på knappen bredvid ID, fick veta då att det visst var tillgängligt, klickade på registrera igen, och då var nicket inte tillgängligt. Efter samma procedur med nickname som med ID så fungerade det att registrera sig.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

ser lovande ut ^^ Är det bra och så? ALltid gratis?

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Avstängd

du får prova 24 timmar sen kommer en faktura hem om du inte går in och avregistrear dig kostar 550usd ca 4-500 kr men helt klart värt de ............. nä driver bara med dig , alltid gratis iaf som det är nu

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk
Medlem

Ah var beta test, Kändes inte helt hundra dock. Spelet var långsamt

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

ingen vänlig själ som kan slänga upp en temporär SweC mirror?

Permalänk

systemkrav ?

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobban
ingen vänlig själ som kan slänga upp en temporär SweC mirror?

Självklart, men det är ju bara själva installationsfilerna. (den tankar ner resten av prylarna i installationen)

http://delfinen.telge.kth.se/WarRockSetup.zip

Edit: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/warrock/WarRockSetup.exe

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Suck...När jag ska installera gnäller den på att filen inte kunde executas.. och kan inte säga att warrocks support är den bästa . Någon här som vet lösningen?

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

Shieet... det var ju askul =).

Visa signatur

i5-4200u 1,6ghz|8gb ddr3|GT750m 4gb

Permalänk

skulle någon kunna regestrera ett konto åt mig? Det funkar nämligen inte förmig.
Skicka ett Pm så kan jag skicka uppgifterna.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Det är knas för mig också vid registreringen. Vore kul o komma igång, gratis är gott!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

får inte ner några trailers så ork it, har ändå bf2

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Saken är det att när man registrerar sig så måste man trycka på knappen brevid där man skriver in nicket, typ tillgänglighet eller nått sånt heter den. tryck på de två knapparna innan du trycker OK.

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

över tråkigt spel haha rikgtikt kasst men ok det är ju i.o.m.f.s gratis...

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazda282
Saken är det att när man registrerar sig så måste man trycka på knappen brevid där man skriver in nicket, typ tillgänglighet eller nått sånt heter den. tryck på de två knapparna innan du trycker OK.

Ok! Tackar!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Det är väl riktigt buggigt, eller?
Om ett spel är gratis, så är det alltid buggigt....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Det är väl riktigt buggigt, eller?
Om ett spel är gratis, så är det alltid buggigt....

mm det är det och tro mig riktigt buggigt (spelade det i max 5min sen avinstallera jag skiten)

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym
mm det är det och tro mig riktigt buggigt (spelade det i max 5min sen avinstallera jag skiten)

Nä då skiter jag i detta
Det värsta som finns är att spela ett buggigt spel.
Man får såna jävla damp asså

När jag spelar America's Army, tar det inte ens 5 min innan jag vänt rummet upp och ner

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Jag har spelat en del nu och det är faktiskt riktigt roligt, när pingen är bra för alla och laget sammarbetar (vilket mot förmodan händer ganska ofta). Det vore trevligt om swec fixade ihop en server, eftersom det är gratis och inte så krävande så kommer vi antagligen bli ett gäng.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

En liten kul grejj från spelet:

Jag sitter i en tank, möter en jeep.
Skjuter som en tok på bilen o ha sitter i kulsprutan på jeepen o skjuter på mig. gissa vilket fordon som sprängs först?
Inte jeepen iaf! hehe.

annars ett kul spel,
man får ju valuta för pengarna som man brukar säga

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk

Är det mer åt realism hållet än bf2? det var det jag inte gillade med bf2.

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Spelet är helt ok och har inte buggat ett skit för mig, speccen är inte mkt eftersom jag kör på medium med 40fps på mitt 9200SE. Faktiskt skitkul om man hittar rätt folk och lira med. Det är dock fortfarande beta, och emblem banan är obalancerad. Dom kommer nog behöva större banor. För övrigt är det kul.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

kan inte någon registrera en användare åt mig det funkar verkligen inte och jag vill så gärna testa spelet.