Sonic Stage + Omgjbox.exe Error !!!

Permalänk
Medlem

Sonic Stage + Omgjbox.exe Error !!!

hallå där !
använder mig av sonic stage till min mp3-spelare...
körde med SS 3.1 och eftersom att det lätt buggar tänkte jag uppgradera till 3.3...när jag nu gjorde detta får jag följande error: ' omgjbox.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience ' ,

http://www.css.ap.sony.com/announcement/AnnouncementDetail.as...

Har läst 1000 trådar om detta problem och den enda lösningen verkar vara att installera ' WindowsXP-KB887811-x86-enu '
eftersom att jag har Sp2 installerat vill inte denna patch installeras ? hur skall man gå tillväga ?
har testat att avinstallera 3.3 och installerat 3.1 igen men får samma error.. ?
kanske någon känner till någon annan mjukvara som kan konventera till detta format, Atrac OpenMg ?

känns ju sjukt att man skall behöva formatera för ett sådant här problem...?
kan man på något sätt kringgå att man har sp2 installerat och installera patchen ändå ?

mvh
)(|in

Permalänk
Medlem

Hmmm jag hade liknande problem... du får googla som en jävla gnu så hittar du till slut svaren, tyvärr vet inte jag hur jag gjorde men google fixade till slut biffen =/

Permalänk
Medlem

men alla svar relaterar ju till en massa olika patchar från microsoft ? men ingen accepteras ju när man har sp2 installerat ?

)(|in