Permalänk
Medlem

Är det bara jag som ser att det är punktering på den där pansarvagnen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Är det bara jag som ser att det är punktering på den där pansarvagnen?

Är det inte så att den står under jorden med hjulen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
hmm. ok, men vad spelar det för roll om den har kantiga hjul? den ska väl andå inte köras

edit: vad fan har ni gjort med denna --> ? värzta gotzee, eller är det jesus?

Ja å min kusin är lika trevlig som vanligt. Snart Jul hoppas på nytt system då :D:D:D

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem

VÄGRA spela spelet! Hjulen är inte runda!!

FÖ tycker jag att det ser lite småsjyst ut, iaf kulhålen och de.

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Medlem

jag tycker grafiken ser fullt tillräcklig ut.
Jag läste om Black i engelska PSM och det som jag tror kommer impa mest är inte grafiken utan fysiken. Tydligen skall det gå att skjuta saker så fallande objekt har ihjäl fienden och rikoshetter (stavning?) skall kunna göra samma sak... Sen skall man ju tänka på att det är burnout-pojkarna som gjort det, så det där med realism och grafik lär nog ha fått ge undan för gammalt hederligt askul arkadröj i bästa anda

Feta vapen, feta smällar och fetare explosioner... och bäst av allt, ingen söndertjatad halvkodad ragdollfysik utan ordentligt motioncapture när man lyckas slakta sina motståndare...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.