Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
blir inte din nordbrygga för varm fräd?
går det inte att köra torris på denannars?

Nej, den blir inte för varm ens med orginalfläkten. Anledningen till att jag bytte till en 60mm Delta är att jag sullade Ln2 på fläkten så att den sprack

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
vad har du för mobo? hur mkt volt kan du ge?

Abit IC7-G, 1.75V Vcore, 2.8V Vdimm, 1.65V Vagp.

Permalänk
Medlem

FÅr mitt IC7 snart förhoppningsvis, och då j*vlar ska det klockas. Funderar på att lägga ner tanken och radiatorn i en frysbox Hoppas bara att ajg hinner, inte lång tid kvar nu.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

Känns rätt värdelöst då du aldrig kommer komma på 3e plats.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
Känns rätt värdelöst då du aldrig kommer komma på 3e plats.

Äh, håll tyst Du är bara avundsjuk Jag gör det ju för att ha kul. Tog faktiskt 95% på vatten med vatten, vilket var det största problemet med tanke på att det blir is vid 0 grader. Ska försöka fixa lite glykol eller nåt imorgon, om inte jag blir insnöad Dessutom så kommer förhoppningsvis mitt moderkort då. Annars blir jag sur på posten

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Avstängd

lycka till smolk.

jag ligger sist som vanligt:)
men fräd du borde försöka klocka lite mer för han glänn ligger före dig.

Permalänk
Medlem

smolk: Fortfarande så har du inte en chans att få något pris så varför köpa nya moderkort och liknande för detta? Slöseri på pengar. Dessutom har det kommit en ny 3a med 124%.
Dåligt med vettiga duron resultat detta år, bara krook som verkar vara seriös med duronsen men han gick det ju åt helvete för.
Inte en pallplats för swoc, första året det har hänt.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
smolk: Fortfarande så har du inte en chans att få något pris så varför köpa nya moderkort och liknande för detta? Slöseri på pengar. Dessutom har det kommit en ny 3a med 124%.
Dåligt med vettiga duron resultat detta år, bara krook som verkar vara seriös med duronsen men han gick det ju åt helvete för.
Inte en pallplats för swoc, första året det har hänt.

Okej. Men jag ska ju inte använda det bara till klockning. Mitt nuvarande suger i störta allmänhet.

Håller med angående Duron, har redan slått 3 st

EDIT: Verkade som om det inte hann fram ändå :(:(:(:(:(:(:(:( Fastän han skickade det ifrån Åland i torsdags.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
lycka till smolk.

jag ligger sist som vanligt:)
men fräd du borde försöka klocka lite mer för han glänn ligger före dig.

Min Celeron vaknar inte ordentligt förens vid -50 grader, sen tappar den av vid -85.. Det betyder att jag måste ha torr-is och det hinner jag inte få.

Permalänk
Medlem

Blev inte mer än 96,25% för mig iår. Synd att mitt IC7 inte hann fram i tid. Men mitt mål var topp 10 och jag hoppas att det räcker för det. Är ganska nöjd med tanke på att jag faktiskt för mindre än ett år sen inte visste vad FSB var.

Det här dedikerar jag till SweC, det var ni som lärde mig klocka

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

Då verkar det vara slut, och fan perco lyckades komma 3a! Pallplats i år igen.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Jahapp, det här gick ju inte allt för bra. Nya tag till nästa år!

Permalänk
Medlem

hmm, av någon konstig anledning kunde jag inte lägga upp resultat till budgettävlingen

Permalänk
Medlem

Stort grattis till Crotale och perco!

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Ähh sket sig för mig också, hade beställt torr-is så jag skulle hinna få den några dagar för den 29 och gissa vem som ringer och säger att jag inte få isen förän den 30, jo försäljningsstället.. Så när grannen gick förbi ballkongen på fredagkväll så slängde jag all is på honom och gömde mig snabbt därefter..

Duronen klarade iaf 105% (la bara upp 102%) med kass vattenkylning och inte speciellt hög spänning.. orkade inte köra någon riktigt runda sen heller med torr-isen så har heller inte provat hög vcore med kt7an..

Dock fick jag upp thunderbirden i något över 2000mhz

Permalänk
Medlem

Nu är även den tredje grenen slut. Alltså Pris/Prestanda.

Veteranen stinger som vunnit 3D Mark kategorin två gånger innan tog hem det. Elmor kom tvåa och Kinc kom trea.

Grattis!

Själv kom jag delad 4:a. Känns faktiskt väldigt pissigt. Låg 3:a med typ en halvtimma kvar.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket Krook och x1zt

Synd att jag inte hade andra minnen. Den hade så mycket mer att ge.. Blir till att skaffa en ny till nästa år och köra med ordentliga minnen.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

I och med att tävlingen är avslutad avklistrar jag denna tråd, men jag får passa på och gratulera vinnarna

Visa signatur

Perhaps its everything you say-G´kar
Fools to the left of me feeders to the right - I need to find a real job! - Londo Mollari (Babylon 5)

Permalänk
Medlem

Får också gratulera alla som bör känna sig gratulerade.

Vad körde du för kylning, Perco?

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
Får också gratulera alla som bör känna sig gratulerade.

Vad körde du för kylning, Perco?

Torr-is

Visa signatur
Permalänk
ASUS Nordic
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
Nu är även den tredje grenen slut. Alltså Pris/Prestanda.

Veteranen stinger som vunnit 3D Mark kategorin två gånger innan tog hem det. Elmor kom tvåa och Kinc kom trea.

Grattis!

Själv kom jag delad 4:a. Känns faktiskt väldigt pissigt. Låg 3:a med typ en halvtimma kvar.

Celeron äger

Permalänk
Medlem

Vore ju kul med lite resultat...

Visa signatur

Thermaltake Tai-Chi Supertower, Gigabyte p35-DS4, E6850@ 4.05ghz 1:1(2.0) just nu, med Scythe Infinity, Msi 8800GTS 512mb @ 770c/1925s/1130m, 2x1gb Crucial Ballistix pc8000 (4-4-4-4), Be Quiet! Straight Power 650w, X-Fi Xtrememusic, LG-245WP (Rev 2.) <> http://www.garaget.org/?car=55839

Permalänk
Medlem

http://www.nordichardware.se/smpc2005/.......
Man kan ju kolla in den sidan som anordnar det..........

Visa signatur

AMD Opteron 170 @ 2901Mhz- DFi Sli-DR - Prometeia Mach II - 2x Crosair XMS3500 BH5 512mb @ 2-2-2-5 264Mhz 3.6Vdimm (Bränner in dom nu)- Asus *extreme* 6800Ultra