Permalänk
Medlem

Aktivitetshanteraren

När jag trycker ctrl+alt+delete kommer ej Aktivitetshanteraren upp, Men den gröna saken kommer upp i högra hörnet, Jag har atagligen något virus, kan någon skicka läng till något fix? Plus att när jag ska spara bilder från internet på "Spara som" så kan jag inte få upp rullgardinsmenyn då hänger sig IE/Mozilla. Nu får jag upp virusprogrammet heller.

Visa signatur

Maxell

Permalänk
Medlem

samma problem som jag då

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Vet någon vad det är för fel och hur man får bort det? När datorn har stått på en stund så kommer det fram.

Visa signatur

Maxell

Permalänk
Medlem

jag hade samma problem.. jag fick bort det genom att jag rensade datorn från temporära filer... men nu har jag fått samma problem igen... jag ska leta åt programmet när jag får mera energi... men mitt tips är att googla... det funkar...

Permalänk
Medlem

prova att ta bort lite spywares

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anibe
prova att ta bort lite spywares

instämmer

Visa signatur

Chassi: BIGTower. CPU: Intel P4 3.0Ghz @ 3,9Ghz (30% överklock). RAM 1024 MB ddram Kingston (400Mhz). Moderkort: ASUS P4P800-E Deluxe. HDD: Div. hdd:s (3,9TB ATA100-133) Grafik: ATI X850XT. Ljud: SB Live 5.1. Skärm: Samsung SyncMaster 1200NF 22"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ajcon
men mitt tips är att googla... det funkar...

Mitt tips är att kolla datumet innan man svarar i en tråd man grävt fram..

*låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |