Permalänk
Medlem

har inte sett att nån länkat till www.ipaqhq.com eller www.aximsite.com så då får väll jag göra det.

det är två skitbra pda forum och test hemsidor. den ena är till Dell axim och den andra till Ipaq.
fast folk med ipaq är välkomna till aximsite och visa versa.

Permalänk
Medlem

skapar lite liv i tråden igen. Ska beställa en pda om några dagar o det står mellan loox 720 och loox n520 och 720 har övertaget med VGA-skärm... men jag undrar hur spel och program fungerar med vga? om de tar upp 1/4 av skärmen eller om det bara blir bättre?

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Inaktiv

Köpte precis en HX2490 och har problem med att få igång ActiveSync (favorit i repris).

Jag tror att problemet har med att göra att själva nätverksanslutningen, som den gör för att ansluta till iPAQ:en, inte får något IP-nummer. Har försökt att installera olika versioner av ActiveSync, ominstallera det, soft resp. hard reseta iPAQ:en men inget fungerar. Vill verkligen få igång syncen med hjälp av dockan/vaggan och USB. Om någon haft liknande problem så vore jag extremt tacksam om ni kunde ge mig några tips på hur jag skall lösa skiten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av induce
Köpte precis en HX2490 och har problem med att få igång ActiveSync (favorit i repris)....

Jag har inte svaret på din fråga. Men leta här:http://mobilitytoday.com/forum/search.php?searchid=52385

Visa signatur

Det finns mycket jag inte kan, men jag lär mig.
Tänk om alla kunde lägga in lösningen på de problem man frågat om.
Att hänvisa till Google är bara oförskämt, låt hellre bli att svara.

Permalänk
Inaktiv

Har inte lyckats synca men lyckades lösa ändå, genom att placera cabbarna till proggen på mitt minneskort.

Tänkte jag kunde bjuda på lite screenshots för er som är nyfikna på hur det ser ut:

Kan varmt rekommendera Rescos produkter. Kör nu med Photo Viewer, File Explorer med diverse addins och Keyboard Pro. Alla är gratis att pröva men lär bli köp av samtliga. Keyboardet syns inte på screenshotsen men är riktigt nice, med möjlighet till åäö t ex.
Är någon intresserad av att se mer eller känner sig stött av min *host* fina "teckning" så får ni hojta till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av induce
Har inte lyckats synca men lyckades lösa ändå, genom att placera cabbarna till proggen på mitt minneskort.

Tänkte jag kunde bjuda på lite screenshots för er som är nyfikna på hur det ser ut:
http://img513.imageshack.us/img513/2622/pda3pq.th.png

Kan varmt rekommendera Rescos produkter. Kör nu med Photo Viewer, File Explorer med diverse addins och Keyboard Pro. Alla är gratis att pröva men lär bli köp av samtliga. Keyboardet syns inte på screenshotsen men är riktigt nice, med möjlighet till åäö t ex.
Är någon intresserad av att se mer eller känner sig stött av min *host* fina "teckning" så får ni hojta till

Fan ta dig... Nu blev jag sugen på att skaffa PDA igen....;):D *slår mig själv på fingrarna*
Ne får hålla mig borta från den fronten ett litet tag till... Saknar ialla fall min PDA, grymt skönt att ha, kalender, musik, filmer, spel mm i en liten manik....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

induce var fick du tag på mega man till nester? ^^

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Inaktiv

Öh.... uhh..... jag byggde en hemmagjord kasettdocka till datorn (går via USB) och läste in mitt MM3 cartridge