Permalänk
Avstängd

Handla från UK!

Hejsan, skall köpa en ocz booster ifrån England men jag vet inte hur det går till när man handlar saker utomlands?

Hade tänkt mig denna sida http://pc-memory-upgrade.co.uk/memory/ocz-accessories.asp

Någon som handlat därifrån?

Hur går det till igentligen?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Du beställer och betalar med kort sedan skickar dom sakerna till dig.
Om du vill veta mer så skriv mer detaljerat

http://pc-memory-upgrade.co.uk/delivery.asp
http://pc-memory-upgrade.co.uk/pay.asp

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Avstängd

Men tänkte på liksom jag har alltid handlat via postförskott, går det ej att göra med detta? Kommer mitt paket till posten eller hur går det till?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

jupp du får en avi hem i brevlådan, du har ju redan pröjsat för varorna så det kostar inget extra seda är springer du ner till posten och hämtar dina varor bara.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Avstängd

Man kan välja mellan:
Registered Airmail (3-5 days) - €4,00
DHL Express (usually next day) - €18,00
Vad skall man ta? DHL verkar vara snabba.

Vad skall man skriva på detta:
County or Province................. Province=Lanskap?

Hade gött!

Edit: formulerade om allt.

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

På County or Province skriver du lämpligast Sweden, observera att det står "or"...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

County = Län
Province = Landskap

välj vilket.

Permalänk
Avstängd

Hmm.. Ska jag skriva Västergötland då?
Så det går inte att skriva in Sweden då?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Ring dem och fråga. Säg att du vill ha det levererat till sverige och att du undrar hur du ska fylla i deras formulär. En liten idé bara

Visa signatur

AMD64 2800+, radeon 9250, 512mb, Win 2000

Mathematicians is a device that turns coffee into theorys

Permalänk
Medlem

Men det finns väl ställe där man ska skriva Country också? Dock lär det funka med Sweden också, men jag brukar skriva västra götaland. Har även fyllt i vastra gotaland ibland och det funkar.

Permalänk
Avstängd

Nero: Fyller i vastra gotaland sen på stad så skriver jag bara Gothenburg då?!

Aa, man skall skriva in country..

Hade gött!

Sådär, då har man beställt en booster

Blev 40Euro med frakt inräknat. Mkt bra pris, kostade 540:- exkl. frakt i sverige när den fanns!

Hade gött!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri