Discshop - Bra jobbat!

Permalänk

Discshop - Bra jobbat!

Beställde filmen Cubic (Equillibrium) igår hos Discshop.se efter att de skickade en liten presentkort på 50kr. Jag har alltid velat köpa den filmen men inte orkat göra det - nåväl - så tillslut bestämde jag mig att för att äntligen göra det.

Beställde en order hos dem före kl. 16.00 och idag dök filmen up ca 10.30.

Sammanfattat: allting kostade endast 44kr; billigt; super-snabb leverans; good work

Permalänk
Medlem

Jupp dom är ruskigt snabba brukar beställa då o då filmer, och om man råkar få en floater så är det ingen snack om saken, returnera den och dom skickar en ny film direkt.

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Det är sådant som gör att man fortsätter att handla på ett företag.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Jag har också bara mycket positivt att säga om discshop. Alltid snabba leveranser utan krångel. Jag har fått fel skiva en enda gång men då skickade de ut en ny direkt åt mig. En stor tummen upp.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem

Jag har säkert köpt över 120 filmer hos discshop och jag måste instämma, kanonservice, smidig leverans, aldrig fått vänta och så vidare! I mina ögon den absolut bästa internetbutiken för DVD-film.

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk
Medlem

Discshop är normalt ruggigt snabba och förtjänar allt beröm. Undantaget kanske kan vara när jag beställde "Queen - A Night At The Opera DVD-Audio" 22/6 05 och fick den levererad 25/1 06. Men jag förmodar att det var någon underleverantör som låg och höll på den.

Permalänk
Hedersmedlem

Instämmer. Köper aldrig filmer någonannanstans än på discshop.se

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

Enda nackdelen är att om man har en betalningsanmärkning så får man inte beställa. Även om man är beredd att förskottsbetala så går det inte.
Lite tråkigt i mina ögon.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

hmm var tvungen att kolla in discshop nu när alla pratar så bra om det, tyvärr verkar de vara dyra, jämförde cdon och discshop, cdon car över 100kr billigare på 2 filmer men men, kan var avärt att ha någon mer affär att jämföra med i framtiden

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

jag anser att det har schyssta priser.... beställde xbox 360 och 2 spel därifrån idag...och det är skickade, dock verkar spårningen mysko... för de funkar inte, men jag har kollinr... det fick jag redan i eftermiddags... aja

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Håller helt med. Cdon är tyvärr helt värdelösa.

Jag har köpt från cdon 30gånger ,
missade dock en betalning i september. men enligt cdon så ska det inte vara något hinder om den är betald till inkasso.

jag betalade inkasso 28/12 och den blev registrerad 02/01
men jag får ändå inte handla av cdon. dåligt tycker jag då jag köpt film för över 20000kr av dom.

jag har mailat 5gånger men mailen bara studsar.

Permalänk
Medlem

Discshop är helt okej.

Någon mer guldmedlem ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sille
Discshop är helt okej.

Någon mer guldmedlem ?

Nästan beställde var det 10dagar för sent annars så skulle man vart

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk

Jag beställde 2 filmer i torsdags strax före kl 16 hos Discshop i Bromma - nästa dag, i rykande snöväder, droppade de ner i brevlådan i Malmö kl 10.15 !

Visa signatur

Words, words, words !

Permalänk
Medlem

Discshop är överlägset bäst, 90% av min dvd-hylla kommer från dem.

Btw, hur ser man om man är guldmedlem eller inte?
Och hur blev man det om man nu är det?

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk

Jag tycker Discshop verkar vara den bästa dvd-affären servicemässigt. Men tyvärr är de lite dyra och för oss studenter gör frakten mycket (fraktfritt från cdon med csn-kort).

http://www.prisjakt.nu/fight.php <-- skrivin cdon i ena och discshop i andra.

Permalänk
Medlem

*Frakt högst 29:- - beställer du för minst 600 kronor bjuder vi på frakten.*

Så frakten kan man räkna bort hos discshop också, fast kanske studenter har inte 600kr att spendera på film....

Edit: bra sidan den där fight,

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk

Klart jag kan spendera 600 kr på film. Men det är inte så ofta man gör sånna beställningar, utan det blir en film här, en box där osv...

Permalänk
Medlem

Sparade ungefär 400kr sist jag beställde filmer på att inte beställa från Discshop. Dom brukar kunna ha bra priser, men så väntar man 1-2 dagar så går det oftast att hitta det billigare från antingen Webhallen eller CDON. Men men, det är bara min åsikt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Gillar deras service och snabba leverans.

Hade bokat GTA:SA på deras sida, när paketet kom så låg det istället en film i vid namnet Grand thef auto, (är den bra?), mejlade dem, dagen efter hade jag GTA:SA och ett litet paket för att kunna skicka tillbaka filmen som jag inte hade beställt. När det går så snabbt och smidigt så har man inte mage att gnälla på dem.

Var första gången jag råkade få fel produkt och har handlat många filmer där.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoloth
Håller helt med. Cdon är tyvärr helt värdelösa.

Jag har köpt från cdon 30gånger ,
missade dock en betalning i september. men enligt cdon så ska det inte vara något hinder om den är betald till inkasso.

jag betalade inkasso 28/12 och den blev registrerad 02/01
men jag får ändå inte handla av cdon. dåligt tycker jag då jag köpt film för över 20000kr av dom.

jag har mailat 5gånger men mailen bara studsar.

Grattis, du har en anmärkning eller vad de nu kallar det. Så fort något gått till inkasso så blir det en anmärkning.
Försvinner efter 5 år tror jag.
Lagom skoj.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if