Hur mycket skulle jag kunna sälja min data för?

Permalänk

Hur mycket skulle jag kunna sälja min data för?

Jag har en bärbar Acer aspire 3613WLMi.

Med Intel Celeron M 1.5Ghz, 400 Mhz FSB, 1Mb cache.
1024mb ram. 80gb hårddisk.
Dvd-Dual double layer.
128mb integrerat grafikort.
Dator är ca 1 månad gammal.

Visa signatur

AMD X2 3800+ 2.0 @ 2.6 Ghz | MSI K8N Neo4 | Kingston Hyper X PC3200 | Sapphire X1950 pro | Westen Digital 320 GB | APLUS Case Qubic |

Permalänk
Medlem

Är det den texten du skall sälja? eller menar du att du ska sälja datorn?

Permalänk
Avstängd

5-6000kr, CPU:n är inte mycket att hurra för, dock RAM, HDD och grafik minne kan höja en del.

Ta nypris -25% så bör du har rätt pris, garanti mm. gäller inte i andrahand så det sänker nog lite till... svårt faktiskt

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
5-6000kr, CPU:n är inte mycket att hurra för, dock RAM, HDD och grafik minne kan höja en del.

Ta nypris -25% så bör du har rätt pris, garanti mm. gäller inte i andrahand så det sänker nog lite till... svårt faktiskt

fast garantin kan man ju fixa iaf.. Skriva papper om att om ett garantiärende uppstår så skickas datorn in av säljaren..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
5-6000kr, CPU:n är inte mycket att hurra för, dock RAM, HDD och grafik minne kan höja en del.

Ta nypris -25% så bör du har rätt pris, garanti mm. gäller inte i andrahand så det sänker nog lite till... svårt faktiskt

Gäller det verkligen inte i andrahand? Ska ju bara vara att visa upp kvitto så ska det gälla, oavsett vems namn som står där...

Permalänk
Medlem

Har du något dyrt och värt att sälja då? Du kanske har hemliga uppgifter om något? Det kan du nog få lite för ;).. Eller kanske photoshop? Du skriver ju DATA så lite hemliga uppgifter och photoshop är data antar jag.

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold