[HJÄLP] Har jag virus?!

Permalänk
Medlem

[HJÄLP] Har jag virus?!

Jag har ett problem, med jämna mellanrum får jag upp detta fel i min MSN Messanger:

Jag förstår inte varför det kommer upp om och om igen och jag har kört på ett och två olika Spyware och Adware remover program utan framgång.

Detta är de processer som är igång när jag ideligen får meddelandet:

Kan nån hjälpa mig? Det stör satan ur mig och jag kommer kassera dator snart! Hjälp!

Permalänk
Gäst

start | kör | services.msc och bocka av tjänsten.

Permalänk

Och för att klargöra det som sagts, nej du har inte virus.
En sökning på forumet eller google skulle visat det, men du är väl för slö för sånt.

Permalänk
Medlem

Gör som DreamMaan säger.
Tjänsten i listan heter "Messenger" och har INGET med MSN att göra.
Finns säker många trådar om detta.
Avaktivera den tjänsten så kommer det sluta.

Permalänk

jag ahde det felet men skaffa barar zone alarm så försvan det

Visa signatur

gf4 mx 440 amd xp 1700+ 512mb sdram

Permalänk
Medlem

Dreamaan och N!klas: Tack som fan, det hjälpte gött!

superjoppe: Måste vara skönt att vara en perfekt individ som aldrig gör misstag. Fast, det skulle väl du inte veta nåt om...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aragog
superjoppe: Måste vara skönt att vara en perfekt individ som aldrig gör misstag. Fast, det skulle väl du inte veta nåt om...

Nu kanske superjoppe valde fel ord men du ska ändå söka innan du skapar en ny tråd.

Visa signatur

| FD Define R2 | MSI Z390-A PRO | Intel i3-9350KF | Gainward GTX 980 Phantom | Corsair Vengeance LPX 2x8GB | Crucial MX300 275GB | OCZ Vertex 460A 120GB | Corsair RM750X V2 | 3x AC F12 PWM | BenQ XR3501 | SteelSeries Siberia 800 | Mionix Zibal 60 | Func MS-3 R2 |

Permalänk
Medlem

Off topic:

Suck...är det inte lika bra att man flaggar: "SÖK SJÄLV INNAN DU STÄLLER EN FRÅGA" i samband med inloggningen här?

Back to topic:

Visa signatur

Dammtussar tyder på att man gjort något roligare...