Skriv de bästa gaming-låtarna här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BonBonzon
A just det, klassiker. Någon som har länk till denna?

http://www.abandonia.com/games/76/download/CannonFodder.htm ?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Starcraft - Terran Theme

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

Hell march från Red alert ftw!

Supermario 3 ; )

Permalänk
Medlem

ooo där finns hur många som helst som är redigt välgjorda....både för öra och känsla=)

bara för många hickar ur sig något ganska skumt som tristram så hostar jag ur mig något sämre....

vi börjar med opera, vem minns inte Homeworlds introsekvens när rymdskeppets system gås igenom med skitskön musik i bakgrunden.
eller hela Outcast skivan som man myser igenom när man utforksar kanske den roligaste fps-världen någonsin...

nåja här kommer några av mina smaker:

Quake 2 - Track 7

Quake 2 Ground Zero - 05

Hellmash 2 - menar ettan var så grymt skön..men att lyssna på den nu o sen gå till 2an... man kan säga att 2an är snäppet goare=)

Red Alert - Track 4 - skitmysig o bara... höra.... ( fast...fy faaan vilken bas!!)

Max Payne musiken är rent jävla sjukt bra... från ett perfekt klinkande pianostycke till en sorglig (vad det nu är stränginstrument) ...hoppas på en 3a med samma låtkänsla...
även låten "Byzantine" i max payne är ganska skön, dock bara i spelsammanhang.

Max payne 2 end theme: "Poets Of The Fall - Late Goodbye" rekomenderas verkligen

Unreal - End theme

jag kan skriva många flera, som Turrican låten... Gta3 låtar.... baldurs gate2... morrowind theme som någon nämnde ... quake1 theme...

hmm kommer inte på fler men dom jag har nämnt är grymt sköna=)
om ni inte har lyssnat så ge dem en chans...

//Fox

Visa signatur

jag e jag

Permalänk
Medlem

Tetris.

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk
Medlem

All C&C-musiken
fanns nog inte en enda dålig låt från det spelet

Permalänk

hmm, tråden har stått still i 1 år då.

men denhära Unreal Turnament har rätt så mysiga låtar. Det är sånnahära umx filer som öppnas med VLC mediaplayer.
Botmca9 - läskig början , lite tranceaktig sådära

Cource - väldigt trancetechno-aktig sådära, rätt så bra faktiskt!

firebr - rätt så speciell och bra.

Foregone - samma slags läskig känsla som Botmca9 har,

Run - åå, lite stressig låt sådära, låter bra ett tag, lite techno aktig

mm!

VAd tycekr ni om dessa låtar och vad tycker ni om dom andra?

och nånn som vet hur man gör dessa filer till mp3 eller till cda ossovidare?
________________
Och nånn som vet någon annan bra spelmusik som är lite reance techno aktig?

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX