The Elder Scrolls Oblivion-tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal_Hawk
Lite offtopic men måste fråga!

Kommer det funka med en amd athlon 1100 mhz, 1024 ram samt ett geforce 2 Ti 64 mb? De där system requirement brukar överdriva rätt mycket. Klarar faktiskt lira det mesta med mitt system än idag men får skära ner en del på grafik såklart.

Chansen finns att din dator exploderar ifall du bara stoppar i skivan i din DVD-Rom.

Permalänk

Antar att jag är den enda som inte hört talas om detta spelet förrens jag såg den här tråden

Verkar som ett ytterst intressant spel i alla fall

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Antar att jag är den enda som inte hört talas om detta spelet förrens jag såg den här tråden

Verkar som ett ytterst intressant spel i alla fall

O_O

Jepp, det är... wow. Liksom. Typ. Asså. Dregel.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK
GPU:
Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

ja ni är inte ensama om att längta. Har längtat lite för mycket tanke på att orken med skolan börjar försvagas allt mer, sitter inne på elder scrolls forum hela dagarna. Kan inte slita sig till att läsa "läxorna" (inte för att vi typ har några) hur kommer det då gå när man sen sitter med spelet i handen och installerar det. Det finaste ska ju bli sen när man har köpt sig ett hus och inreda det och köpa sig en häst så man kan rida överallt istället för att gå. fast travel är helt uteslutet för min del, ska jag nånstans så rider jag dit, ingen jävla teleportering. Tänk efter en hård dag med en massa slaktande i en massa mörka dungeons och du sätter dig på hästen och bär iväg hemåt där värme och mat väntar. Ska absolut köpa ett hus uppe i norr vid Bruma, älskar snö i spel. Så mysigt på nåt sätt. Veta hur kallt det är där ute i snöstormen, och va i sin varma stuga och fixa lite med inredningen, sortera vapen m.m

Orka vänta mer

Men den långa väntan har sitt pris, det vet vi alla. Inte många dagar kvar nu, håll ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
O_O

Jepp, det är... wow. Liksom. Typ. Asså. Dregel.

Jag har bara inte fattat en sak än.. är det online eller offline. stog inget om det på webhallen :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Jag har bara inte fattat en sak än.. är det online eller offline. stog inget om det på webhallen :/

Det är offline

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Jag har bara inte fattat en sak än.. är det online eller offline. stog inget om det på webhallen :/

Singleplayer enbart.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Singleplayer enbart.

Hmm verkar mycket köpvärt. Längesen man spelade nått singelplayer.

Och så en serie på det ^^

Permalänk
Medlem

Inte nog med det

Countdown Video -Högt belastad
Countdown Video -Mirror, var snäll med min bandbredd )

Där är det inte heller riktigt nog,
http://www.gamingvisionnetwork.blogspot.com/

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Herrejävlar!!!
JAG satt typ o gapade o sa oooooooooooooooooooooooj i flera minuter

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Du är en ängel, Save.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Men oj kolla videon, det ser otroligt underbart ut

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Något offtopic, men jag bara garva

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
http://img108.imageshack.us/img108/2802/obdaedroth3xp.jpg
Något offtopic, men jag bara garva

Haha. Till och med "the allseeing eye" på bröstet. Ser ut om det är klippt direkt från dollarsedeln.

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

haha

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Wow. Filmen. Herrejävlar.

Finns inget att säga, ska gå och lägga mig till brevbäraren kommer.

Permalänk
Medlem

kan inte någon som fått ner filmen lägga upp den på putfile.com eller nåt.... Det går inte att ladda ner från länken

Permalänk

Testa att spara länken via elderscrolls.com i stället. Funkade för mig då.

Permalänk
Medlem

Har lagt upp den, var snäll med bandbredden.

http://www.monstersofmedia.se/software/Oblivion/countdown-1we...

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

finns annars på elderscrolls.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Har lagt upp den, var snäll med bandbredden.

http://www.monstersofmedia.se/software/Oblivion/countdown-1we...

grymt tacksam!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Har lagt upp den, var snäll med bandbredden.

http://www.monstersofmedia.se/software/Oblivion/countdown-1we...

TACK Save!

Någon som vet om filmen är från xbox 360 eller från pc versionen?

Visa signatur

[A64 3500+] [2048 ddr] [Gainward 6800 ultra@430\1160]

Permalänk
Medlem

Verkar som att elderscrolls-forumet är på väg att kollapsa!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Shiiit, det såg ju rätt fint ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mensch
TACK Save!

Någon som vet om filmen är från xbox 360 eller från pc versionen?

Den är från boxen, tydligen så ska det se likadant ut för båda plattformer, så det är inget att oroas över.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Den filmen var skrämmande. När han gick så kändes det som en riktig värld, en riktig stor värld. Kändes som jag sögs in i den.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

Jo, just därför kommer detta spelet bli aktuellt tidigast till sommaren för min del.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

fyfan siken film... vill ha det typ nu

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Gillar inte att draw-distance är så kort på gräset, men det går säkert att ställa in. Attans snyggt annars.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

Tänkte höra om det finns något intresse för ett eget Oblivion forum för oss på SweC, samt lite löst folk. För isf slänger jag upp ett. Det känns som att den här tråden inte kommer att räcka till. Det kommer finnas så mycket att prata om liksom.

Eller är det onödigt? Vad säjer ni?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD