Behöver något mot spionprogram !

Permalänk
Medlem

Behöver något mot spionprogram !

Tjena!

det är så att jag har fårr riktigt grova fall av spyware på datorn
det händer saker som t.ex. att jag inte kan byta ngt i Egenskaperna på skrivbordet, var 5:e minut kommer det upp en windows ruta om spionprogram, min dator startar istället för på 1 min nu på 4 min!

Ibland blir skärmen helt blå eller svart.!

Behöver hjälp med bra anti spywareprogram som är lätta att hantera!

tack på förhand // Idlarn

Visa signatur

*AMD Sempron 3400+ - *DFI LP nForce 3
*120 GB HDD - *1 GB Ram
*ATI X850XT

Permalänk
Medlem

ad-aware, spybot, windows antispyware, osv... finns massor.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Gäst

Ewido , Spyware Doctor , PestPatrol hör hemma under tungviktarna.
Prova deras testversion.

Permalänk
Medlem

men jag vill, lixom ha program som tar bort spiopprogram.. och nte sånna som bara söker igenom datorn hittar en massa och sedan måste man rigistrera sig eller köpa programmet för att få bort spiopgorammet !

Visa signatur

*AMD Sempron 3400+ - *DFI LP nForce 3
*120 GB HDD - *1 GB Ram
*ATI X850XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Idlarn
men jag vill, lixom ha program som tar bort spiopprogram.. och nte sånna som bara söker igenom datorn hittar en massa och sedan måste man rigistrera sig eller köpa programmet för att få bort spiopgorammet !

www.hitmanpro.nl

Kör själv med Hitman Pro 2 samt PestPatrol... finns inga spywarez kvar i datorn som är värda att nämna efter en runda med dessa program.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Gäst

Samt att du hittar lite under denna del av FAQ > http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=26743...

skruvis
Är du nöjd med Hitman Pro?

Permalänk
Medlem

har haft väldigt bra resultat med "Spyware Doctor"

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan

skruvis
Är du nöjd med Hitman Pro?

Japp, efter en runda med Hitman Pro så hittar PestPatrol bara ett spyware & det är det man godkänner när man installerar Hitman Pro.

Vill man lära sig lite mer om olika Anti spyware program & om vilka man kan använda & vilka man INTE ska använda är denna sida intressant. www.spywarewarrior.com

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Gäst

Låter bra.Är själv en nöjd konsument av Hitman Pro.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Re: Behöver något mot spionprogram !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Idlarn
Tjena!

det är så att jag har fårr riktigt grova fall av spyware på datorn
det händer saker som t.ex. att jag inte kan byta ngt i Egenskaperna på skrivbordet, var 5:e minut kommer det upp en windows ruta om spionprogram, min dator startar istället för på 1 min nu på 4 min!

Ibland blir skärmen helt blå eller svart.!

Behöver hjälp med bra anti spywareprogram som är lätta att hantera!

tack på förhand // Idlarn

...det viktigaste av alla...Spywareblaster
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Visa signatur

Hubbe

Permalänk
Medlem

Re: Re: Behöver något mot spionprogram !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hubbe1
...det viktigaste av alla...Spywareblaster
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Vilket ingår i Hitman Pro!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Provade hitmanpro2 och det var nog det bästa jag vart med om!
Det är ungefär 6 st program i Hitman pro2 som tar bort och söker igenom hela datorn så ajg rekomenderar det mycket starkt !
Des utom är allting hel aoutomatiskt, man tycker bara på "Yes " så fixar datorn allting !

mycket bra program !

Visa signatur

*AMD Sempron 3400+ - *DFI LP nForce 3
*120 GB HDD - *1 GB Ram
*ATI X850XT

Permalänk
Medlem

kan VARMT rekommendera spysweeper

Visa signatur

amd 3200+ (venice) | MSI k8N Neo4-f | 120gb + 40gb Seagate & Samsung | 2x256mb twinmos pc3200 (dual) | C3D X800GTO 16pip. @ 540/540 | 3Dmark 05 6311 p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tobb3s
kan VARMT rekommendera spysweeper

Vilket ingår i Hitman Pro!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Tror det var spydoctor och/eller spysweeper som ingår i Hitman som det var trial på i 2 veckor. Vad händer när programmen nått 2 veckor? Utesluts de automatiskt?

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Utesluts de automatiskt?

Förmodligen.

Det är Spysweeper som är en trial version.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless