Permalänk

Vad har hänt med Piratbyrån?

Någon som vet vad som hänt denna sida? Har varit nere några dagar nu. Hoppas den inte blivit nedstängd

Permalänk
Medlem

hoppas den inte är stängd, minns såväl

men sedan öppnade dem igen med fler funktioner och lite annat smått och gott.

Permalänk
Medlem

Nej, den är inte stängd...bara lite nere..

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Det är väl inte tillåtet att diskutera om detta ämnet på detta forum? Hursomhelst, så verkar tpb vara uppe.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Frågan är väl varför man inte skulla få diskutera en fullt laglig sida som Piratbyrån på Sweclockers om det nu inte är pga privata skäl. Däremot förstår jag om man inte får diskutera TPB.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Piratbyrån är nere för att deras server kraschat och den kräver en omstart, men co-locate stället kräver en avgift på 1200kr för att boota om den...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Burken har avlidit (fick ingen bild på konsolen ö h t när jag försökte få liv i den).
Diskarna håller på att läsas ut (inte helt okomplicerat eftersom hårdvaran är lite udda) och den kommer upp igen när datan är inpetad på nya burken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anakata
Burken har avlidit (fick ingen bild på konsolen ö h t när jag försökte få liv i den).
Diskarna håller på att läsas ut (inte helt okomplicerat eftersom hårdvaran är lite udda) och den kommer upp igen när datan är inpetad på nya burken.

Vafan grapparna på #piratbyran.org sa som jag sa ovan

Ny är en rad med dårar ni, minst sagt (på ett positivt vis då).

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Det är väl inte tillåtet att diskutera om detta ämnet på detta forum? Hursomhelst, så verkar tpb vara uppe.

själv laddar jag inte ned olagliga saker, det finns andra filer på tpb. America's army, hemmagjorda filmer, you name it

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
själv laddar jag inte ned olagliga saker, det finns andra filer på tpb. America's army, hemmagjorda filmer, you name it

Men nu snackar vi inte TPB utan Piratbyrån...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Sidan är FULLT laglig som sagt. Är dessutom bland det bättre sidor bland alla andra skräpsidor. Detta ämne kanske inte hör hit, men Swec redaktörerna har ju som sagt en dålig förmåga att lyssna på vettiga önskemål från andra. Sedan Övriga ämnen blev fattigare på sektioner har det blivit tristare tycker jag. Åtminstone bör redaktionen överväga att införa sektione där man kan diskutera bilar, ellektronik m.m. Och nej, alternativa bil och elektronikforum ser jag inte som alternativ då det finns fler vettigare männsikor med kunskap på Sweclockers forum. Kom igen nu och liva upp som det var innan!

Permalänk
Medlem

måste fått totalt hjärnsläpp :rolleyes:. Trodde det handlade om TPB. well well, skäms på mig.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |