Permalänk
Medlem

hemsidekritik!

Gjort en hemsida till en kompis som gör musik!
Är inte dirket insatt och skillad men lyckades få ihop en sida nu tror jag

Skriv allt vad ni ser, känner och tycker !

http://www.mandfastergrlash.tk

/ Jacob

Permalänk
Medlem

Jag tyckte den var fin. Det första jag tänkte på var "oj va liten ruta informaitonen ligger i", men jag kör nog på en relativt hög upplösning på skärmen så det är nog bra oxå. Menyn var tydlig o bra.

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Jag kör 1024x768 och upplever samma sak..

Permalänk

Helt okej. Men iframen är lite för liten tycker jag. Och när man klickar på de olika delarna i menyn så flyttar sig menyn.

Visa signatur

//Noname

Permalänk
Medlem

Tycker också i-framen är lite liten, det är jobbigt att behöva scrolla hela tiden. Sen är det lite jobbigt att läsa texten under "info" eftersom texten är centrerad och radbrytningarna är lite konstiga.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mycket bra åsikter!
Ska åtgärdas under dagen, skriver igen när det är klart och förhoppningsvis fixat till det bättre
Ingen som vet hur man löser det att om folk har typ låg upplösning så lägger sig träden och husen (bakgrunden) bakom iframen osv.
vet inte någon bra lösning men kör man lite högre upplösnnig fungerar i alla fall det som vi vill att det ska. Men hur som helst, hur mycket större bör jag göra iframen? Allt är ju en personlig åsikt och själv tycker jag den fungerar men eftersom fler utestående tycker den va liten ska den självklart göras större (=

tack ! /Jacob

Permalänk
Medlem

tycker att den passar bra till hans musikgenre ... dock så hade jag kanske valt ett annat färgval, men inget fel på stilen ;P

vill oxo påpeka iframen som är lite i minsta laget, samt att menyn ändrar sig ..

för övrigt, bra jobbat

Permalänk
Medlem

Nu ska det vara fixat och klart! hoppas det fungerar bättre nu, bara och testa v2

/ Jacob

edit:

om någon vet hur man får bort popup:en ifrån passagensidan så säg gärna till