Permalänk
Medlem

philips hp 895 eller sennheiser 515?

jag ska köpa ett par hörlurar till datorn och jag har kollat igenom dom flesta forumen och philips hp 895 och sennheiser 515 har många sagt är bra och är i rätt pris också. finns det bättre i samma prisklass eller ska jag satsa på nån av de ovanstående?

Permalänk
Medlem

vet inte så mycket om sennheiser 515 men philips hp 895 är grymma
båda är nog ett bra val men jag skulle ha valt philipsarna...
gå till en affär där du får prova dom... ett tips

Permalänk

Jag har philips hp 895 och tycker att dem är helbra. Det enda jag kan klaga på är att man kan få lite ont i öronen efter ett par timmar vid datorn men överlag mycket bättre än tex koss pro 4aa som ligger i samma prisklass.

Permalänk

jag köpte ett par philips 895 för de verkade ha mjuka o fina vadderingar.
och det har de med. fast när jag fick hem dem o provade dem så märkte jag att de sitter jävla hårt på huvet. blev direkt avskräckt o skickade tillbaka dem.

har ett par creative hq1300 lurar som jag tänkte ersätta med philips 895. måste faktiskt säga att de är riktigt bra, mycket skönare än philips 895. och låter nästan lika bra.

Permalänk
Medlem

sitter 895 obekvämt???
jag har ett par 890 viket är modellen innan och dom är superbekväma och har underbart ljud men dom så häll dom inte så bra så nu är dom limmade och lejpade flera gånger om.

Permalänk

philips 895 har helt annan design på huvudband och så än 890.
den gammla 890 versionen är jättesköna, har en polare som har såna.
895 sitter jättehårt på huvudet så det spelar ingen roll att de har fin tjock vaddering, de blir obekväma att ha på sig mer än en liten stund :-/

Permalänk

Jag har 895, Tycker dom sitter hur skönt som helst jag Men i längden så blir de kanske lite jobbiga.. men för korta sutnder är dem underbara =D

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem

köp ett par 890 då... synd bara att dom kostar MER än 895... och faktiskt ganska mycket mer...:P
åk till en affär där du får prova lurarna

Permalänk
Medlem

ja har ett par 895 och dom sitter skönt som fan. jag kanske har dom 5-6 timmar varje dag och jag får inte ont i huvudet.

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem

jag ska köpa mig ett par hp 895 på fredag......... vore ett par philips hp 805 ett bättre val?