Permalänk

xbox i xbox 360 case

hej hej..

jag undrar om ni vet om det går att bygga in en vanlig xbox i en xbox 360 case, och om det går skulle ni kunna skriva en länk till en ev tutorial.

tack

Permalänk
Medlem

Varför skulle det inte gå?

istället för "De é bare å åk" så säger vi "De é bare å modd"

Visa signatur
Permalänk

nä tänkte främst om den får plats osv. Det måste finnas nån kines eller liknande som har gjort detta, har sökt på nätet men utan resultat. Så om DU vet nått om det så var vänlig och skriv det här

Permalänk
Medlem

Frågan är väl hur du ska få tag på ett tomt Xbox 360. Köpa ett nytt och kasta innehållet känns ju rätt ovärt.

Permalänk
Medlem

och varför bygga in en gammal xbox i ett xbox 360 chassi?? Tror inte du kommer få tag på nåt tomt chassi så det är väl lika bra att köpa ett helt system Kolla på ebay om det finns nåt tomt chassi annars..

Permalänk

"nä, köper ett nytt 360, hört att de inte har så många bra spel så tar ut innehållet och slänger in xbox-hårdvaran istället..."? xD

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
"nä, köper ett nytt 360, hört att de inte har så många bra spel så tar ut innehållet och slänger in xbox-hårdvaran istället..."? xD

Det var ju smart Var inte xbox 360 bakåt kompatibel med gammla spel?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hakkas
Det var ju smart Var inte xbox 360 bakåt kompatibel med gammla spel?

Bara vissa av de gamla spelen funkar, men ajg har hört att microsoft ska släppa en emulator så man kan lira alla dom gamla.

Permalänk

[fjortis läge]
Hallå, är det bara jag som tänker här lr?
Det ä ju ba och köpa en ny "äxbox" och sen stoppa den i en gammal "äxbox" och sen stoppa gammla i den nyas chassi.
PS jag har hört att man kan använda Xbox som en dataDS !111!!11!
[/fjortis läge]
om ni inte fattar pm'a

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS