Permalänk
Medlem

Fan va snyggt det e!!!! fast jag tror inte tjejen skulle gilla att ha en sån stående... hmmmm hon får väl flytta då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffaz
Fan va snyggt det e!!!! fast jag tror inte tjejen skulle gilla att ha en sån stående... hmmmm hon får väl flytta då

Nästan lite elakt;D.

Har nog aldrig sett en modd som är så udda(på ett bra sätt).

verkar bli riktigt bra, fast jag är lite nyfiken på vad den där skruv grejen kommer in i bilden:D

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
insane
helt galet coolt

Fast jag tycker han ser lite småfet ut runt magen när hålet är vinklat sådär... för mycket läsk och snabbmat?

Men GoTall gör ju en modell av Edvin, och du vet ju att dom har sett varandra i lite mer än duschen

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
insane
helt galet coolt

Fast jag tycker han ser lite småfet ut runt magen när hålet är vinklat sådär... för mycket läsk och snabbmat?

Den ultimata Swecarn, Edin, som tidigare sagt är högsta hönset kopplas ju Sweclockers ihop med Edin..
Så en lite småfet Edin är ju den ultimata Swecarn

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Oki jag gjorde fel .. loggan datorbutiken var bara måla över .. då det skall vara Datorbutiken.com och gör om gör rätt ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basti
Fetish lekar?

Hahahahhahaha Rolig rackare ... hur skulle han lyckas med det?

*väntar* på att det ska bli klart !

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Medlem

oki ..

efter lite filande på kontraster .. så ser det ut så här .. inte klart..

Permalänk

snyggt borde nästan komma upp för första gången till DH!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Detta gillar vi ) väntar -fortfarande- på "slamsorna" kring armen.

"den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk
Medlem

Swec på framsidan borde stå hjärtat!

Permalänk
Medlem

bra gjort gotall!

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem

fyyyy sadan va über snyggt det blir va...jag är fan inte lite avis på din skills asså...kan inte du gör nått liknande till mig *blink**blink*

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul om forum va på riktigt, asså att vi satt alla i ett stort rum, o liksom snackade me varann som här. eftersom så många här skriver så roligt skulle vara kul o få höra de prata istället...

Men utöverdet så är det snyggt, gillar hur det blir med airbrush, har testat lite när ja va lite mindre, typ 11 år eller nåt sånt, ett enkelt airbrush grej, man hade vanlig luft o så stoppade man in en tuschpenna framför luften så att säga, o sen så blev det airbrush kul som fan o samma resultat som med en riktig. Kul att leka då...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Skulle vara kul om forum va på riktigt, asså att vi satt alla i ett stort rum, o liksom snackade me varann som här. eftersom så många här skriver så roligt skulle vara kul o få höra de prata istället...

Men utöverdet så är det snyggt, gillar hur det blir med airbrush, har testat lite när ja va lite mindre, typ 11 år eller nåt sånt, ett enkelt airbrush grej, man hade vanlig luft o så stoppade man in en tuschpenna framför luften så att säga, o sen så blev det airbrush kul som fan o samma resultat som med en riktig. Kul att leka då...

Men med en riktig airbrush får man väl mer lackyta? iallafall håller nog färgen bättre än tusch.
Är endå lite avis på dig, ville oxå ha en sån när jag var mindre...*I STILL WANT IT! DONT TELL THEM!*

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Detta är lugnt det snyggaste chassit jag sett.

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Men med en riktig airbrush får man väl mer lackyta? iallafall håller nog färgen bättre än tusch.
Är endå lite avis på dig, ville oxå ha en sån när jag var mindre...*I STILL WANT IT! DONT TELL THEM!*

JO de stämmer nog, men ändå så vare speciella tuschpennor som just var till för denna airbrush. Men det gick att använda vanliga tuschpennor men inte med samma resultat som när man körde med de som va till. Måste hitta grejjen på nätet, kanske finns att köpa än idag. Jag vet att vi har den kvar hemma, men bor inte hemma längre hehe plus bor 30mil från hem så kan inte kolla nu på en gång o ta bilder på den...! Men kommer ihåg att färgen va babyblå och man blåste egentligen inte, utan man pumpade medans man höll på, det gick dock att blåsa oxå, men lättare att pumpa

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

kan säga ett det är en viss skillnad på det du pratar om och en airbrush .. tekniken är väl snarlik .. luft å färg men där tar likheterna slut .. finns att köpa dessa tusch och luft grejjer på ToysRus då dottern har en sån dessa kallas tatueringsmaskiner för barn

Permalänk

Ja, men vi är ju alla barn

*Ännu mer Offtopic: Enligt SAOL så är man barn när man ännu inte är vuxen och vuxen är man när man inte längre är barn. Väldigt fint definierat. Horace kan sina saker http://horace.istheshit.net/

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

oki en pytte update och även en fråga .. swecaren ska ju även ha en namnbricka .. men vad ska den heta .. hur ska brickan se ut ..

förslag ?
nåt fyndigt vore trevligt..

kanske även design på hur den ska graveras .. kan ju va kul om just nån swecare kom med ett bidrag till swec modden...

så ser brickan ut ..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kanske Edin junior?

Permalänk
Medlem

Den kan heta Ubbe

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

Swen Clock tycker jag xD
Sen tycker jag du ska stansa in det

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Vad sägs om Swen Clockare?

Visa signatur

Andreaz^

Permalänk
Medlem

eller Red Beaver kanske?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EnAnte
Vad sägs om Swen Clockare?

Jo, det skulle passa!:p

Permalänk
Medlem

Ulf Lundel!

Permalänk
Medlem

Bamse?

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Inaktiv

Om någon skulle kunna lägga upp en sådan där bricka som man hade i militären så kan man ju modifiera texten lite om ni förstår..

t.ex på den ursprunglige(militär mm, har ingen arning hur den ser ut så jag chansar lite)

Namn; Claes Claesare
Bor; Skåne,sverige
Blodgrupp; AB

den "modifierade":

Namn; Swec Clockare
Bor; Garderoben
Kyltyp; Passivt

typ sämst fantasi just där men det skall kunnas göra något fiffigt

Permalänk
Medlem

Lätt häftigaste bygget på länge, många +++++++ till GoTall

Visa signatur

Ja men hej!