Permalänk

feedback: Deltaco modd

Posta frågor/synpunkter mm här om min projektlogg

Loggen: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=6459701...

btw, färgen ser kanske för vissa äckligare än den ser ut men diskutera inte den för mycket

Permalänk
Medlem

Blev fint, men det är en sak bara: STÄDA!!! Det kryllar ju av kablar och dasspapper, en datorhörna ska vara prydlig och inte ha massa skräp omkring sig.

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

"EA ownz in the game"?

Varför denna favorisering av spelvärldens obehagligaste företag?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T

Permalänk

da

Permalänk
Medlem

Men säg det då. ;P

BLev ju nästan mörkrädd och började fundera på vad som farit åt Svenska ungdomar. ^^

Se till att maska lite bättre inför nästa omgång lack bara.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T

Permalänk
Medlem
Permalänk

japp, sa ju att den såg konstig ut och inte för mycket diskution
^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
japp, sa ju att den såg konstig ut och inte för mycket diskution
^^

sry.. läste inte så nog.. skummade mest, sry =/

Permalänk
Medlem

Ärligt talat ser det gräsligt ut, men kanske blir bättre, hoppas det

Permalänk

okej t.ex.?

Permalänk
Medlem

Du vet väl att den silverfärgade delen runt usb-portarna i fram går att ta loss hur lätt som helst?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Haha XD undra vad som torkas med domdära papprerna XD

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

xD.. näsan, ^^

jo jag tänkte på det efter den illa maskeringen

Permalänk
Medlem

"xD.. näsan, ^^"

Är du verkligen säker på det?

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk

håll er te topic pls

Permalänk

Du borde sätta dej till rätta när du graverar , du ser inte ut att sitta särskilt bra med plåten i knät och dremeln liggandes brevid dej

Visa signatur

Ät bly , men glöm inte att tugga

Permalänk

jo, det känder bra jag tyckte det var sköönt så ! ...... tänkte sätta mig vid köksbordet.. Men min bror som går 2:året på hantverk . ville inte jag skulle repa hans ekbord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWey
Blev fint, men det är en sak bara: STÄDA!!! Det kryllar ju av kablar och dasspapper, en datorhörna ska vara prydlig och inte ha massa skräp omkring sig.

Lustigt nog det första jag kom att tänka på också. Faan, morsan skulle va stolt om hon visste!

Permalänk

alltså seriöst kan ni kommentera bygget lr? orka snacka skit ja jag var förskyld det blev stökigt vart hemma par veckor med feber ffs !!

KOMMENTERA BYGGET !
fult?
äckligt?
bra?
snyggt?

Permalänk

Det ser väldigt bra ut än så länge

Visa signatur

Nytt projekt av mig. Klart hösten 2006

Permalänk

tackar, sådanna inlägg uppskattas verkligen
tar gärna kritik men säg då varför och vad kan förbättras

Permalänk
Medlem

Ska gravyrerna fyllas i? Jag tror det kan bli bättre.
Och försök få tag i något sketet bord som du kan sitta och gravera vid, blir bättre resultat och så vill man ju inte ha ett slipstift i benet, eller, ja på ett annat ställe (ajaj )

Ser ganska bra ut faktiskt annars!

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk

Tackar, ja det kanske inte är så dummt med ifyllt men ändå snyggt som det är får fundera. Jag graverar som jag vill

Permalänk
Medlem

Ser väll Ok ut, men du skulle ha lagt ner mer tid på lackningen

OFT
Fett najs med snorpapper över hela rummet, haha

Visa signatur
Permalänk

^^
nja det var inte jag som lackade det var en snickare
LÄS TRÅDEN
UPDATE

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen att du tänker fixa till det där hålet; no offence, men det ser ju bedrövligt ut. :\
Kanske inte läste tråden ordentligt, men varför ha ett så stort hål där?
Ska det på fläktgaller eller nåt?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T

Permalänk
Medlem

Vad har du gjort med fronten???

Det där måste fixas bättre, snabbt!

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk

Ja, jag har gjort hål har fixat fyrkantigt nu men ska slipa lackas på och sätta nät, samt list ska fixa bilder igen ffs tarelugnt detta är ett pågående projekt ffs

Edit: Nej jag ska inte ha fläkt galler det skall vara ett rektangel med vit lackat nät bakom sidder först serie koppling med dioder samt en 4 diods fläkt =). Har gjort rektangeln men orkar tyvär inte ändra ska göra de nu.

Permalänk
Medlem

Ärligt talat ser det ut som skit, Varför ritar du inte innan du gör hålet? Varför tejpar du inte för att inte siderna ska bli skit, varför ser lackeringen ut som någon målat med pensel?

Ska du modda ditt chassi kan du väl förfan göra det ordentligt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frasse.org
Ärligt talat ser det ut som skit, Varför ritar du inte innan du gör hålet? Varför tejpar du inte för att inte siderna ska bli skit, varför ser lackeringen ut som någon målat med pensel?

Ska du modda ditt chassi kan du väl förfan göra det ordentligt!

Han har ju faktisk ritat om du kollar lite..

men ett litet tips.. prova att ta en vanlig handfil och slipa lite fyrkantigare eller i alla fall jämna till det lite.. det kan va krånglit att få till det med dremmeln..