Metroid Prime Hunters - Friend Codes.

Permalänk
Medlem

Metroid Prime Hunters - Friend Codes.

Mörrn.

Metroid Prime Hunters har ju vart ute ett tag nu så de flesta borde ju ha importerat sina exemplar vid det här laget. Då onlineläget är det som är roligast, spelar man ju självklart det mest, men då Nintendo endast gjort det möjligt att välja spellägen i "Friends & Rivals" läget så är man så illa tvungen att köra det. Då det inte är alltför kul att köra mot anonyma jänkare och japsar hela tiden, så vore det kul ifall några Swec:are skulle ha lust att köra.

Så posta era Friendcodes här, så får vi dra ihop en match någon gång.

Min är:

2792
4034
3288

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Jag tror att det är ganska få personer som importerar :). Kommer själv att vänta tills det släpps här, men när det gör det så får du min kod :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Spelet finns ju på tradera med är ju mega dyrt, och tyckte tyvärr inte om styrningen i demon..
så väntar nog på ett bättre beggat på tradera.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
Spelet finns ju på tradera med är ju mega dyrt, och tyckte tyvärr inte om styrningen i demon..
så väntar nog på ett bättre beggat på tradera.

Kontrollerna är mycket bättre i hela versionen

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Medlem

Min friend code är

0988
5176
8828

Permalänk
Medlem

Kanske är dags att dra upp den här tråden igen...

Min kod är:

2491
7875
7805

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x