Permalänk

Enkla moddar

tjenare jag är ganska nybörjare och skulle bara vilja ha några enkla moddar att göra dom ska helst fungera till xbox okej med pc modd också

Permalänk

sätta in lite ccfl rör? plocka sönder o sätt i hop en dator så du lär dig hur de ska sitta ihop osv.. snyggkabeldragning osv sätta in fönster om man vill de..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
sätta in lite ccfl rör? plocka sönder o sätt i hop en dator så du lär dig hur de ska sitta ihop osv.. snyggkabeldragning osv sätta in fönster om man vill de..

ccfl rör är påväg in men du det där med att plocka isär en dator risken finns vell att det blir fel

Permalänk
Medlem

vad du än gört så finns det alltid en risk att det blir fel... man lär av sina misstag.

Visa signatur

Ledare för Nova Krepusko, ett svenskt guild för AoC

Permalänk
Medlem

Om, man bara tänker efter lite vad man gör så är det väldigt lätt att plocka isär och ihop datorer. De flesta saker kan man bara sätta på ett sätt.

Permalänk
Medlem

Du vill modda, men vill inte plocka isär något? Det går inte riktigt ihop i mina öron..

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Såga fönster, såga fläkthål, sleeva kablarna, ljuddämpa, byt lysdioder. Med mera, sök runt på forumet.

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyrostad
Du vill modda, men vill inte plocka isär något? Det går inte riktigt ihop i mina öron..

sa inte att jag inte vill plocka isär

men ser helst att sakerna sker runt xboxet är minst rädd om det
min dator kostade för mkt för att den ska pajja

Permalänk

Har du ingen gammal dator att övningsdöda? då är ju inte förlusten så stor om det händer nått.. Om inte, så knäpp några kort i burken så kan du alltid se hur saker o ting satt.. sen om du ska såga o greja så prova ut olika metoder på skrot inan du går lös på chassit..

Nu ett tips på enkel moddning.. Du kan ju gravera på chassit.. allt du behöver då är ju ett multiverktyg.. finns på classe.. sen är det bara övning som till slut ger färdighet..

Mvh / Daniel