Samsung Spinpoint 300GB, Nån som har testat?

Permalänk
Medlem

Samsung Spinpoint 300GB, Nån som har testat?

Jag funderar på att köpa ett par sån här, http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=313322
nån som har provat dom och kan ge lite feedback?

Visa signatur

System: HP Pavillion

Permalänk
Medlem

Nepp, men det vore sjukt om den är kass med tanke på att de andra i samma serie funkat bra!

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem

De få jag har sett testa den har beskrivit att den påminner mycket om övriga spinpoint, fast att den vibrerade och lät något mer. Det är inte så konstigt eftersom den innehåller 3 plattor mot tidigare 2 plattor, och då kommer det låta mer. Några ord om prestanda har jag inte hört.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

ok tack.. tar hem en och provar!

Visa signatur

System: HP Pavillion

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k_k
Nepp, men det vore sjukt om den är kass med tanke på att de andra i samma serie funkat bra!

Vilka i samma serie? Det finns ju bara 300GB i den serien (T133) om jag inte har fel. Jag tror att du tänker på Spinpoint P120-serien.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barnstormer
Vilka i samma serie? Det finns ju bara 300GB i den serien (T133) om jag inte har fel. Jag tror att du tänker på Spinpoint P120-serien.

Okay då,, men jag tänkte nästan rätt

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp