no dvd crack till bf2?

Permalänk
Medlem

no dvd crack till bf2?

jag har köpt bf2 för ett tag sen o i början gick de bra o köra cd men nu är det jobbigt att sätta in den varje gång man ska köra det, så jag tänkte om ngn visste ngn sida med crack till senaste versionen som såklart då funkar i multiplayer?

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

google it!

Permalänk
Medlem

du behöver ju inte ta ut skivan varje gång du slutar spela:)

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Är inte detta emot reglerna? Ledsen att behöva sig det men tror inte du kommer att få mer hjälp än vad du redan har fått.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Jepp kr0owe, det stämmer, eftersom man måste modifiera koden i .exe filen (vilket endast utvecklaren av spelet får göra) så är det mot reglerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
Jepp kr0owe, det stämmer, eftersom man måste modifiera koden i .exe filen (vilket endast utvecklaren av spelet får göra) så är det mot reglerna.

Hur är det med mini image:ar (plural) då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
Jepp kr0owe, det stämmer, eftersom man måste modifiera koden i .exe filen (vilket endast utvecklaren av spelet får göra) så är det mot reglerna.

Så kallade "mini-images" då? Där modifiera man inget av .exe filen.

Permalänk
Medlem

manfår väl göra vad man vill med skiten, du har trotsallt betalat 500 kr och inte rätt att ändra något? låter inte så bra, om jag köper nåt så måste jag väl ha rätt att göra vad jag vill med det (förutom att Piratkopiera)?

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

Inga sådana diskussioner på forumet tack!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X