Permalänk
Medlem

Gratis gästböcker

Någon som vet någon gratis gästbok som man startar från en annan sida såsom t.e. den på webvoter.com men som inte har en massa reklam?

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk
Medlem

Om du har tillgång till php/asp och en databas som t.ex. mysql kan du kolla i faq:en så hittar du många länkar till såna, trode det stod i reglerna att man skulla läsa den innan man postar.

Permalänk
Medlem

Trodde det stod i reglerna att man inte skulle vara så sur av sig. pms?

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk

Serdna, och där försvann min ork att hjälpa dig.... Du är dryg och hör tyvörr int hemma här.

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem

asså, så onödigt att börja klaga... hursomhelst, ja det finns såna gästböcker...

www.gbok.com

det va ett exempel... googla...

men det e bättre att du skaffar tillgång till mysql/php och sedan laddar hem en gratis gästbok. www.awardspace.com har gratis hosts för myql. du får dock bara en databas men det räcker. det e bara göra fler tables...

Permalänk

Det är allt för många som frågar i forum innan de ens försöker googla efter vad de letar efter. Lite trist :/

Svar på din fråga dock:
http://www.alxnet.com har gästböcker/forum/polls etc.

Visa signatur

http://fredlight.no-ip.org
- Trust in me. I have come to save this world.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kismo
asså, så onödigt att börja klaga... hursomhelst, ja det finns såna gästböcker...

www.gbok.com

det va ett exempel... googla...

men det e bättre att du skaffar tillgång till mysql/php och sedan laddar hem en gratis gästbok. www.awardspace.com har gratis hosts för myql. du får dock bara en databas men det räcker. det e bara göra fler tables...

Ta inte det här som något jävla gnäll utan som konstruktiv kritik. Det är precis som föregående talare säger, allt för många ställer i stort sett korkade frågor, utan att kolla i FAQ:en och att Googla lite på egen hand. Det är allmänt känt att man ska kika i FAQ:en innan man ställer en fråga.

EDIT: Dessutom tror jag definitivt inte att CIC var ute efter att härskna till utan att ett försök att snyggt påpeka trådskaparens fel.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tycker ändå det är onödigt att gnälla massor på mig ni behöver ju inte svara. Man kan ju inte vara bra på alla områden och just webprogrammering är inte min starka sida.

Tack för hjälpen ni som hjälpte till börjar få ordning på sidan nu.

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk

Serdna. Det är inge bra och "hota" folk då man letar efter hjälp. det handlar inte om att vara elak mot dig utan om att först läsa FAQ, sedan uppföra sig. Om du tycker någon skriver ett drygt inlägg, anmäl det! Sitt inte och dryga tillbaka.. jaja, lycka till iaf.

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem

Tycker även folk ska läsa det jag frågar efter! jag har googlat men alla jag hittar inehåller reklam har redan en med reklam vill ha en utan. Vill helst slippa använda php eller databaser. Om sådanna gästböcker står det mkt om i forumet men inte om reklamfria som startar från en annan sida så tycker snarare att det är du amphiler som ska läsa innan du börjar klaga

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk
Medlem

Varför skulle någon vilja göra ett script, skaffa ett webhotel, betala massor i månaden, och inte få något tillbaka genom t.ex. reklam, bara för att såna som du ( som inte orkar ladda ner sig ett eget skript )? Inte så troligt.
Men visst, det kanske finns. Eller så kan du göra det själv, det finns inte någon som klarar av att konfugrera en färdiggästbok. Lycka till, själv överger jag denna tråd då du bara skriker och är vild på dom som hade vilja att hjälpa dig innan.

Permalänk
Medlem

Fixade det med en kompis som kan hjälp. synd CIC
Men glöm att du kommer få hjäp av mig i typ java eller sånt

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serdna
Fixade det med en kompis som kan hjälp. synd CIC
Men glöm att du kommer få hjäp av mig i typ java eller sånt

Haha, då kan jag, eller någon annan som är lagd som en välvillig person hjälpa honom. Tro inte att hela systemet går under för att du kommer in och tror att du äger alla på allt. Och dessutom donderar ut "order" om att du ska ha hjälp, när det är så enkelt att hjälpa sig själv.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Visa var jag skrivigt några order!

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk
Medlem

Därav citationstecknena, om man ber om hjälp och sedan börjar kritisera andra för att de hjälper dig hjälpa dig själv så ser jag den ursprungliga frågan om hjälp som att man donderar orders.

Oavsett, detta är en meningslös dikussion, om har något att säga mig så kan du pm:a. Till nästa gång så kan du börja med att Googla lite och kolla F.A.Q:en.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Grabben lille tror nog du skulle behöva göra lumpen så du lär dig skilja på en order och en fråga. Men det fixade sig med gästboken så tack för hjälpen ska söka i FAQ nästa gång men brukar inte "hänga" i forumet så ni får ursäkta mig att jag inte känner till alla era regler.

Visa signatur

JAVA äter C++

Permalänk
Medlem

va sägs om att vi för ett kort ögonblick sluar att referera alla argument till regelboken.
Håll god ton, var tacksam för den hjälp du/ni får och ge lite snygg konstruktiv kritik utan drygheter. Vanligt hyfs och sunt förnuft.

kan någon nu vara så snäll och låsa den här tråden om trådskaparen känner att han fått svar på sin fråga?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amphiler
Ta inte det här som något jävla gnäll utan som konstruktiv kritik. Det är precis som föregående talare säger, allt för många ställer i stort sett korkade frågor, utan att kolla i FAQ:en och att Googla lite på egen hand. Det är allmänt känt att man ska kika i FAQ:en innan man ställer en fråga.

EDIT: Dessutom tror jag definitivt inte att CIC var ute efter att härskna till utan att ett försök att snyggt påpeka trådskaparens fel.

citerade du fel snubbe eller höll du med mig?
jag hajjar inte riktigt din quote.

edit:
efter att ha läst igenom hela tråden...
viken meningslös tråd. att folk börjar argumentera hit o dit pga av att någon råkade vara lite spydig. sen att bara förstora bubblan. löjligt.
hoppas du fick nog med hjälp. om så är tråden fullkomligt meningslös.

Permalänk
Medlem

http://proxy2.de/scripts.php

kräver PHP och mySQL

Visa signatur

Citera för svar!
MB Asus P8P67 Pro CPU i5 2500K + NH-U12P SE2 GPU HD6950 2GB RAM 16GB Ljud M-Audio Audiophile 2496 HDD 4 X 2TB + 250GB SSD system PSU HX750W Chassi NZXT H2 Skärm 2X Benq G2250
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

HTMLSidan.se, gästbokstjänsten

Ingen reklam och du kan använda egen CSS om du vill, eller använda färdiga mallar.

Visa signatur