Permalänk
Medlem

Hörlurar: Philips SHP895

Är hörlurarna Philips SHP895 bra? http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/sound/headphones/3... Jag har inte speciellt höga krav på lurarna och kommer framför allt använda dom till att lyssna på mp3:or och xvid-film på datorn. Man får dom för 200kr från M3 om man prenumererar så det är därför jag undrar.

Permalänk
Medlem

Re: Hörlurar: Philips SHP895

Citat:

Ursprungligen inskrivet av olaha
Är hörlurarna Philips SHP895 bra? http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/sound/headphones/3... Jag har inte speciellt höga krav på lurarna och kommer framför allt använda dom till att lyssna på mp3:or och xvid-film på datorn. Man får dom för 200kr från M3 om man prenumererar så det är därför jag undra.

Jag har föregångaren till den modellen och du kan omöjligt hitta en bättre lur för 200 spänn
Riktigt bra ljud tycker jag själv. Och efterföljaren lär knappast låta sämre.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Re: Re: Hörlurar: Philips SHP895

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Jag har föregångaren till den modellen och du kan omöjligt hitta en bättre lur för 200 spänn
Riktigt bra ljud tycker jag själv. Och efterföljaren lär knappast låta sämre.

jag har oxå ett par 890 och ljudet är bara underbart... dock är plasten den sämsta jag har varit med om...mina har blivit limmade 100ggr och består nu mest av epoxy och eltejp ;P... men det ska tydligen vara bättre på dom nya... sen har jag hört att dom inte ska vara lika sköna... men dom är endå ett par SUPER lurar för 200kr
KÖP!
//Stefan

Permalänk
Medlem

jag har 895 och dem är perfekta!!

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem

Ok, då får det nog bli dom lurarna. Om man har lurarna på kommer man då höra mycket av en tv som är på i samma rum? Dom är väl inte slutna, men lite borde dom väl dämpa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olaha
Ok, då får det nog bli dom lurarna. Om man har lurarna på kommer man då höra mycket av en tv som är på i samma rum? Dom är väl inte slutna, men lite borde dom väl dämpa.

Dämpningen blir ytterst marginell (men vad gör det när slutna lurar låter så tråkigt )

Permalänk
Medlem

håller med föregånde talare.