Nya SMB till DS kommer snart...

Permalänk

Nya SMB till DS kommer snart...

Permalänk
Medlem

Åh va najs.. men jag hoppas verkligen att "New Super Mario Bros." inte är det slutgiltiga namnet.

Hur som helst blir det säkert ett givet köp till DS samlingen

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk
Medlem

Yes! Äntligen kommer det. Började bli lite orolig att de skulle börja skjuta upp detta också

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Och i väntan på det spelet skaffar man Super Princess Peach som släpps nu på Måndag i staterna.

Permalänk
Medlem

Nu släpps snart det här spelet i USA och enligt IGN så är det riktigt bra.

9,5 gav dom i betyg, så det känns nästan som ett givet köp!

Länk: http://ds.ign.com/articles/705/705537p1.html

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk

Hur kan de göra så här mot mig... Ett till spel som jag måste köpa!

Dagens I-landsproblem.

Permalänk
Testpilot

Verkar riktigt häftigt tycker jag

Finns två rätt långa filmer på Nintendos Mario-sida: http://mario.nintendo.com/

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Jag beställde R1-versionen från axelmusic.com för 340kr. De kommer förhoppningsvis skicka den imorgon då det stod att den kom på lager hos de 7/5 , dvs idag. Ska bli kul med detta Har längtat som fan på ett nytt plattform Mario sedan Super Mario World om man nu inte räknar Yohis's Island (som också är grymt). Detta blir mitt 3:e DS spel tillsammans med Super Mario 64 DS och Nintendogs.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

Jag beställde den från dvdboxoffice för 320 och får väl den förhoppningsvis innan maj månad är slut.. blir perfekt att ha regniga sommardagar

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broyyen
Jag beställde den från dvdboxoffice för 320 och får väl den förhoppningsvis innan maj månad är slut.. blir perfekt att ha regniga sommardagar

Hur är det med tullen om man beställer från DVDBoxOffice?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Hur är det med tullen om man beställer från DVDBoxOffice?

Inte en aning. Sist jag beställde så vare från Lik-sang.com med DHL som fraktföretag.. då åkte jag på en liten tullavgift, men nu har jag valt airmail så förhoppningsvis ska mitt lilla paket smita förbi tullen obemärkt

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Hur är det med tullen om man beställer från DVDBoxOffice?

Jag har köpt ett par spel där i från och jag brukar klara mig.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte mer än rekommendera spelet, väldigt roligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pierre
Jag kan inte mer än rekommendera spelet, väldigt roligt.

Var köpte du det någonstans?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Var köpte du det någonstans?

Det läcktes natten till igår på nätet.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det läcktes natten till igår på nätet.

Jo, det var därför jag ville veta. Jag ska ju inte anta det värsta om folk.

Permalänk
Medlem

Och man har självklart förbokat detta spel

Permalänk
Avstängd

Jaha, då var det klart..Nu ska man inhandla ett DS idag eller under morgondagen..La nyligen ner WoW och nu så ett DS är ju underbart, kan man sitta ute i solen och spela och mysa

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
Jaha, då var det klart..Nu ska man inhandla ett DS idag eller under morgondagen..La nyligen ner WoW och nu så ett DS är ju underbart, kan man sitta ute i solen och spela och mysa

Ska du inte vänta till Lite kommer ut då? Det dröjer nog inte sååå länge till hoppas jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
/.../ kan man sitta ute i solen och spela /.../

Det går inte så bra att spela i solen, enligt min erfarenhet. Det kanske går bättre med DS Lite och dess ljusare skärmar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Ska du inte vänta till Lite kommer ut då? Det dröjer nog inte sååå länge till hoppas jag

Håller med. Vänta eller importera ett Lite, har ett själv. Skärmen är så grymt mycket bättre än på vanliga DS-maskinen.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Håller med. Vänta eller importera ett Lite, har ett själv. Skärmen är så grymt mycket bättre än på vanliga DS-maskinen.

För att inte tala om batteritiden!

Permalänk

Jag är rätt delat på den frågan om jag ska sälja min DS och köpa en Lite. Den vanliga DS:en funkar ju helt klart... men Lite är så så grymt sexig, mindre, bättre skärmar, längre batteritid...

Kostar ju pengar också

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Jag är rätt delat på den frågan om jag ska sälja min DS och köpa en Lite. Den vanliga DS:en funkar ju helt klart... men Lite är så så grymt sexig, mindre, bättre skärmar, längre batteritid...

Kostar ju pengar också

Gör som jag, behåll den gamla och ha den som reserv.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

Vad kommer Lite ligga på rent prismässigt?

Frågan är ju också vilket spel man ska köpa som första spel

EDIT: 1500 såg jag nu, känns lite väll mycket ändå. Hur bra är den i förhållande till den gamla då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
Vad kommer Lite ligga på rent prismässigt?

Frågan är ju också vilket spel man ska köpa som första spel

EDIT: 1500 såg jag nu, känns lite väll mycket ändå. Hur bra är den i förhållande till den gamla då?

Det ska vara vad jag sett på bilder och filmer väldigt stor skillnad eftersom du kan justera ljusstyrkan. Dessutom den fina estetiken på den går ju knappt inte att argumentera emot, i alla fall inte enligt mig.
Som förstaspel kan jag rekommendera: Castlevania: Dawn of Sorrow.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pierre
Dessutom den fina estetiken på den går ju knappt inte att argumentera emot, i alla fall inte enligt mig.

Jag tycker att den glänsiga plasten förstör utseendet, men jag har bara sett den på bild. Sen gillar jag DS:ens design, även om jag tyckte den såg skitful ut första gången jag såg den på bild.

Permalänk

Vill ni ha spelet, importera det. Nintendo har bestämmt sig för att jävlas rejält med Europa igen, och släpper det först 30:e juni i Sverige.

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog inte beställa från Sverige även om det fanns så mig spelar det ingen roll.

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeckoYamori
Vill ni ha spelet, importera det. Nintendo har bestämmt sig för att jävlas rejält med Europa igen, och släpper det först 30:e juni i Sverige.

Tror du det kommer finnas i andra länder innan? =/
Ska nämligen till spanien

Visa signatur