Permalänk
Avstängd

silver är gratis och då kan du göra allt förutom att spela online*

*under vissa helger går det även att spela online med silver

Permalänk
Medlem

Finns ett fåtal filer oxo på xbox marketplace som kräver guld, men det är inte många

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Finns ett fåtal filer oxo på xbox marketplace som kräver guld, men det är inte många

ok visste inte det :>

Permalänk
Medlem

Har bara sett dem under E3 kategorin ^^ o det är allt.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Har bara sett dem under E3 kategorin ^^ o det är allt.

Kan du ha blandat ihop det med att guld var gratis en vecka då E3 var. för jag har inte sett eller hört något om att man måste ha guld för att ladda ner demos eller något annat.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Nop har du ett silver konto gå till E3 kategorin och du ser att ud inte kan tanka alla object där.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Nop har du ett silver konto gå till E3 kategorin och du ser att ud inte kan tanka alla object där.

Ok

Lite nyheter här under nu iaf.

Medal of Honor: Airborne - First ever trailer.
http://www.totally360.com/gameinfo.php?gameid=112&details=new...

A new tab is coming to Xbox Live Dashboard, but what is it?
http://www.pixelgamers.com/xbox360/news/1000658/33/a-new-tab-...

Microsoft announces 'Best of Classics' Xbox Games.
http://www.xequted.com/news/2067/microsoft-announces-best-of-...

Microsoft updates Xbox Live in a dozen handy ways.
http://uk.xbox360.ign.com/articles/710/710202p1.html

360 Crystal Clear Full Replacement Case (för den som vill ha).
http://xbox360.qj.net/XCM-360-Crystal-Clear-Full-Replacement-...

Här finns lite bilder på den "nya" dashboarden.
http://xbox360.qj.net/New-360-Dashboard-Pictures/pg/49/aid/46...

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hej har en fråga, varför säljs xbox 360 billigare än vanliga xbox på blocket ?
Blev inte den en succe?
trodde det var stor skillnad på den 360n och den gamla xboxen,
trodde 360n skulle knäcka den vanliga xboxen,

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BossMan
hej har en fråga, varför säljs xbox 360 billigare än vanliga xbox på blocket ?
Blev inte den en succe?
trodde det var stor skillnad på den 360n och den gamla xboxen,
trodde 360n skulle knäcka den vanliga xboxen,

Antagligen för att någon på blocket har kass humor och bara skriver något. 360 är bättre än Xbox och det är stor skillnad. Men jag kan ju sälja en ferarri för 2kr om jag vill på blocket så det säger ju inte så mycket

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

ahha, bra sagt där

Permalänk

om jag har spelat ut COD2 GRAW på PC äre nån vits o köpa dom för Xbox 360?

skillnaden är förmodligen att de flyter bättre på Xbox360 samt att man kan lira Co-OP utan att behöva ha 2 Xboxar

så tips om huruvida det är nån ide´

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
om jag har spelat ut COD2 GRAW på PC äre nån vits o köpa dom för Xbox 360?

skillnaden är förmodligen att de flyter bättre på Xbox360 samt att man kan lira Co-OP utan att behöva ha 2 Xboxar

så tips om huruvida det är nån ide´

Kanske GRAW, men inte COD2

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd

Gillar du att lira online så rekomenderar jag GRAW även att du har klarat det på PC, det är ruksigt bra i MP.

CoD2 är skit samma tycker jag, jag hade det ett litet tag sedan bytte jag bort det då det var helt värdelöst att lira det online + att jag klarat det på PC.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk

har skaffat mig GRAW nu

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/vi/8246518.htm?ca=15_s

Kanske lite sen men säljer företaget Xbox 360 som kan spela brända spel på?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Jepp, säljs på flera ställen - bla på Psxcare.com och Chipper.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jepp, säljs på flera ställen - bla på Psxcare.com och Chipper.se

Jösses vad fort det gick. Men vad blir konsekvenserna när det gäller xbox silver/gold live i samband med en programmerad firmwire för DVD-läsaren?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Inaktiv

Kan microsoft skriva en firmware som automatiskt laddas ner via xbox live och installeras, så att denna firmware skrivs över och man inte längre kan köra säkerhetskopiorna av sina spel?

Permalänk
Medlem

det är snack om det, märks snart då det kommer en dashuppdatering vilken dag somhelst

/Daniel

Permalänk
Medlem

Än så länge är det inga konsekvenser alls om man spelar Live.

Jag tror inte att det är möjligt för Microsoft att flasha om firmwaren i en DVD-läsare - däremot kan det finnas sätt för dom att se att en person har en "felaktig" DVD-läsare, och att den personen bannas från Live

Kör personen endast "offline" (och inte uppdaterar dashboard) borde han inte ha några problem.

Permalänk
Medlem

är det sagt när det kommer en uppdatering av hårdvaran? Har nämligen planer på att köpa ett 360 nu i slutet av månaden..ska jag vänta eller?

Visa signatur

Jag ja

Permalänk
Medlem

Går i samma tankebanor. Vilken 360-version är som finns ute just nu?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

De ska ju byta tillverkningsprocess på cpu:n mm vilket ska ge en billigare och svalare cpu.

Dock tror jag de dröjer - tidigast i höst skulle jag gissa på.

Jag köpte en nyligen och den hade tillverkningsdatum Dec 2005.

edit:

Hittade nyheten på Gamereactor.se

De ska alltså byta tillverkningsprocess tidigt nästa år - det dröjer alltså

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
De ska ju byta tillverkningsprocess på cpu:n mm vilket ska ge en billigare och svalare cpu.

Dock tror jag de dröjer - tidigast i höst skulle jag gissa på.

Jag köpte en nyligen och den hade tillverkningsdatum Dec 2005.

edit:

Hittade nyheten på Gamereactor.se

De ska alltså byta tillverkningsprocess tidigt nästa år - det dröjer alltså

"Skapad 2006-04-24"

The old som kidsen säger

Permalänk
Medlem

Hmm - vad menar du ?

Skapad 2006-04-24 vilket innebär att tillverkningsprocessen ändras i början av 2007.

Permalänk
Avstängd

"nyheten" är över en månad gammal

det är 2006-05-28 nu

Permalänk
Medlem

Jo, fast jag förstår fortfarande inte vad du anmärker på ?

Är det min användning av ordet "nyhet" som inte passar ? - skulle "nyhetsartikel" passa bättre ?

Enligt mig finns det "nyheter" här på sweclockers som är från 2001 - eller ?

Permalänk
Medlem

Grymma updates till Dasboarden på väg!!!

http://xbox360.ign.com/articles/710/710202p1.html

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Om man chippar xbox 360 kan man spela online då? eller blockas det?