Permalänk

MEIZU E3C - Ajajaj

Hej!
Jag köpte en Meizu E3C för några månader sen. Det är så att ibland när jag sätter på den så spelas en halvsekund av låten upp på högsta volym för att sen fortsätta som vanligt. Det gör _JÄTTE_ont i öronen, dessutom har det börja knastra i hörlurarna sen dess så jag undrar om det kan vara så att mina Sony(kommer ej ihåg siffrorna) har pajjat av denna behandling från mp3n? Men det viktigaste är, vad beror "schock-ljudet" på?

/Oscar

PS. Riktigt nöjd med mp3-spelaren annars!

Visa signatur

Core2DUO e8200. Gigabyte 8800gt. Corsair XMS2 6400, 2GB. Gigabyte EP35-DS3. Seagate Barracuda 320gb. Corsair 650w nätagg.

Permalänk

Provat att lägga in låtarna igen? Det kan ju vara så att det blivit nåt knas när du la över låtarna. Funkar det inte så ladda ner en ny låt och ladda in och kolla är det samma sak så RMA mp3-spelaren.

Angående hörlurarna så har dom förmodligen spruckit av att den spelats på högsta volym. Hör av dig till stället du köpte dom alternativt Sony själva och säg att du köpt ny mp3-spelare och det var något fel med den så den spräckte lurarna när du satte på den första gången. Du får förmodligen nya om du har garanti kvar eller så är dom schyssta och ger dig nya.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

okej tack!

Visa signatur

Core2DUO e8200. Gigabyte 8800gt. Corsair XMS2 6400, 2GB. Gigabyte EP35-DS3. Seagate Barracuda 320gb. Corsair 650w nätagg.

Permalänk
Medlem

Jo hörlurarna är nog sprängda men angående spelaren: Har du testat att lägga in nyare firmware? Kan lösa de knasigaste problem

Permalänk

hade ett liknande problem med min sansa e140 ( tror ja dem heter ) att när höjde volymen typ 2 snepp så blev det plötsligt på högsta volymen i en halv sec. löste det men uppdaterad firmware...

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

maila supporten...men du kan ju som sagt prova uppdatera firmwaren. guide finns på http://www.meizu.se

//Meizu Fanboy