Permalänk

mysko popup från ingenstans ?

Hej alla glada där ute i cybervärlden..sitter och har nyss formaterat om min dator..funkar perfa..installerat allt nödvändigt som virus proggs alla nya drivare osv men efter en stund som tiden går så kmr det upp en ruta en popup liksom

" Microfsoft internet explorer"
U have to install the connection sotware to visit us, its tested 100% virus free wish to proceed ? yes No , självklart så trycker man bort skiten för man kan int lita på sånt där skit! men nu är det så att de poppar upp med jämna mellanrum jag har spyware sökt både med spybot och adaware :S de progg hittar inget ovanligt som de gamla vanliga :S mitt virus program varnar int nå heller så vitt jag vet
mvh// Gustav

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Som din beskrivning så låter det som rubriken som finns under MS mjukdels FAQ.

Rubrik Någon spammar mig med meddelanden som kommer upp på skärmen i små fula rutor?

FAQ

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk

de kunde dröjja kanske med 5 minuters mellanrum :S men nu har de vart ganska lugnt ) få hoppas de som spamat mig lagt av nu elr nått

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Du har spyware eller något annat windows-tjafs. Min rekommendation: Installera om windows.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

sök i genom datoern efter spywares (finns gratis program för det)

och så byt webbläsare till opera eller firefox

Permalänk
Medlem

Låter som om tjänsten messenger inte är avaktiverad?

www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless