Permalänk

ClaesOlsson-Payback...

Det var inte så länge sedan claes olsson sket ut en idé om att köra en mus på radiobandet istället för ljussignal som de flesta andra gör idag... Man kunde köpa sig ett litet nätt paket som innehöll en diskett med drivisar, en reciever och en fin liten mus...

Efter flitigt användande i 10 minuter av musen upptäckte jag snabbt att 10 minuters användande av musen var 10 minuter för mycket användande av musen!!!

Ett stycke diskett med drivisar fick möta sin bödel... Mister diskett, meet the steelsaw...

Den lilla usb-anpassade recievern bad för sitt liv...

UUUÄÄÄÄÄHHHH!!!!!!!!!!! Skrek den lilla recievern medans "the steelsaw" sakta gled igenom och delade hans barma kropp på mitten....

Nu har du valet och kvalet mister mus... man eller mus?...

MUUUUUS! Skrek han ända in i döden...

Och efterbilden...

"Dont sell Crap to people who can make ur components hurt... " är skrivet på en lapp som ligger i en kartong på väg tillbaka Claes Olsson...

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk
Medlem

Vet hur det är men A4tech är budget. De känns rätt skönt ibland o bli av med besväret på ett eller bättre vis

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem

hahah,

(ja, det är ungefär allt man kan skriva)

Permalänk
Medlem

Vad menar du? Logitech har länge kört sina möss och tangentbord över RF.. dvs radio.
Nu börjar de dock gå över till blåtand.

10 minuter måste vara ett skämt. Det hade nog varit bättre att byta ut skiten eftersom det uppenbarligen måste vara något fel. Lämna tillbaka delarna nu och säg "det var så".

Permalänk
Medlem

så vill jag göra med en viss delldator

Permalänk

jag har en a4tech optics mus som e ungefär 3 eller 4 år gammal och fungerar helt underbart :D...tänker inte byta föränns den resar i bitar D:

Permalänk

Dem flesta sakerna från A4Tech är totallt värdelösa.

Permalänk
Medlem

Varför ha sönder skiten när du kan få garanti och få dina pengar tillbaka?, fast lite kul var det ^^

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Vad menar du? Logitech har länge kört sina möss och tangentbord över RF.. dvs radio.
Nu börjar de dock gå över till blåtand.

10 minuter måste vara ett skämt. Det hade nog varit bättre att byta ut skiten eftersom det uppenbarligen måste vara något fel. Lämna tillbaka delarna nu och säg "det var så".

fast blåtand är ju RF det med

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur många trådlösa tillbehör använder "ljussignaler"?
Förutom fjärrkontroller så typ ingen? Skulle inte vara så kul att råka sikta lite fel med musen och förlora kontakten med recievern, eller?

Permalänk

Det var ett jefla gnäll på vissa av er...

1:Jag gjorde misstaget att köpa skitet...

2: Måste vara bland dom sämsta möss jag använt strax efter g5:an som är fanmig ännu värre då "klick-paddlarna" gick sönder efter en månads användande (och jo... åkte in och bytte, fick en ny g5:a och samma skit händer med den, skräpmöss med andra ord)

3: Det kostar mig mer i bensin än det belopp som jag får tillbaka om jag skulle lämna tillbaka skitet...

4: Jag har råd att ha sönder skitet...

5: Det var ingen påpekan om att RF är på något som helst fel.. utan konstaterade att claes ollson (A4tech) har skitit ut en kass mus så bygger på RF-teknik som inte uppfyller kraven... (mina krav)...

6: Det här är en plojtråd så sluta med tolvårs-fasonerna och försöka få rätt i något som redan är självklart..

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk

Det där var det enda rätta

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Rolig tråd ju Njut istället för att klaga

Visa signatur

laptop - Compaq 615
foto - Nikon D3000 + 18-105
Bloggen med lite foton och skitsnack

Permalänk
Medlem

testa och skicka tillbaka det kan ju gå

Permalänk
Medlem

*snyft* den är så vaker ... efteråt alltså ...

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

haha... allt skit borde hamna under bandsågen.. fan va mycket såga de skulle bli... =/

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Var inte meningen att gnälla ^^

men ja sådanna liknande trådar eeh cola, samt eftersom jag enligt någon har sjukligt begär att ha sönder saker här på forumet xD.

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

ÖÄ är fortfarande borta, extrem sandlåde nivå på hela tråden! " nu ska jag vara ball o såga sönder min mus i träslöjden o visa alla"?????

e väll dax o bryta av lite cd skivor o slänga upp bilder eller???

borde lägga 20års åldersgräns på detta forum

EDIT: inte för att vara taskig men jag tror inte claesolsson bryr sig!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
ÖÄ är fortfarande borta, extrem sandlåde nivå på hela tråden! " nu ska jag vara ball o såga sönder min mus i träslöjden o visa alla"?????

e väll dax o bryta av lite cd skivor o slänga upp bilder eller???

borde lägga 20års åldersgräns på detta forum

EDIT: inte för att vara taskig men jag tror inte claesolsson bryr sig!

Calm down, dude

Håller med vissa andra att det kanske var lite onödigt att såga sönder musen, du kinde ju lämnat tillbaka den, fått pengarna tillbaka, och gått och köpt dig något...

Men kul var det iaf

Permalänk
Medlem

Funkar den om du tejpar ihop den?

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
ÖÄ är fortfarande borta, extrem sandlåde nivå på hela tråden! " nu ska jag vara ball o såga sönder min mus i träslöjden o visa alla"?????

e väll dax o bryta av lite cd skivor o slänga upp bilder eller???

borde lägga 20års åldersgräns på detta forum

EDIT: inte för att vara taskig men jag tror inte claesolsson bryr sig!

Ha ha.. Har ingen aning om vad du pysslar med på din träslöjd i skolan.. Själv arbetar jag dagligen och för att citera mig själv så är detta en plojtråd...

Som ovanstående.. Jefla tolvårs-fasoner.. Att bara antyda att jag skulle vilja vara "ball" tyder juh bara på vilka hävdelsebehov du har... Mitt tycke är att sweclockers har än så länge för lite hardcore-moddning.. Därav mitt bidrag... Du får gärna kommentera tråden.. Men antyd för fan inte VARFÖR jag postade den...

och btw.. Håller med om att sätta en 20-årsgräns här... men något säger mig att du inte varit kvar då.. själv passerade jag den gränser för många år sen...

Aka_The Barf aka Sandlådemannen, hit the road..

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk
Medlem

Go Decepticon!
Det där är ett väldigt korrekt sätt att hantera skräp på.
Inte bli arg, inte gå och grina, utan helt enkelt satsa på totalt overkill från start, varför hålla på och fega menar jag ^^

*asg*

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Låser denna nu.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015