Guild Wars Factions-tråden

Permalänk
Medlem

har kollat på dye chart's men inte hjälp direkt det får inte den rosa färg jag igentligen ville ha men fick nöja mig med Red+Dye remove antar att det är min armor som inte kan ge den sorts färg jag vill ha..
slösade minst 10k på att leka med olika färger:P

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Bara det är 10k är det ju inga större problem. Men man kan ju inte få vilka färger som helst heller, annars hade de ju lika gärna kunnat sälja de färgerna hos dye-tradern.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

Nån som testat det nya ''Missionet'' som finns i Shing jea rätt segt med tanke på den svårighets graden det stället har, och dom ynka 50 Jade Orb's man får ett riktigt skämt,sen har det ryktats om Green item där men allt är fake visade det sig..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Hej gott folk

Efter att ha spelat Wow sedan closed beta så har jag tyvärr tröttnat stenhårt. Händer inte så mycket längre och tar dessvärre för mycket tid för att få ut det jag vill av det i dagsläget. Ska dock prova igen vid expantionen

Hur som helst så köpte jag mig igår Guild Wars Factions efter att ha läst mycket gott om det då jag är sugen på ett bra mmo-liknande spel.

Har inte börjat spela på riktigt än utan mest försökt förstå mig på spelet samt läst lite på olika forum om "hur man spelar det".
Vad jag har kommit fram till är att jag måste gå med i en guild
(mina vänner köper inte spelet för äns jag spelat ett tag och kan rekomendera det genom en bra recenssion ><)
Varför jag måste det är självklart för att kunna få pvpa/questa men även för att få lite hjälp och tips som noobie. Och självklart för att det alltid är roligare att spela med andra

Därav: Looking for guild eller folk som kanske är intresserade av att starta en.
Att spendera tid är inte problemet utan snarare tycka det är kul nog att vilja spendera tid
Så har ni en guild, vill skapa en eller rent av vill spela lite med mig för skojs skull och kanske lära mig lite så får ni gärna säga till (Pm lr i tråden) !

Hoppas att det finns lite schysst folk där ute som spelar och kan få mig in i den extremt mysiga guild wars värden (grafik och musik är såååå i min smak så jag känner att spela det själv är lika stor mening som att (insert random comment here...)

/ Kim

Permalänk
Medlem

Problems!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
alltså jag har guild wars factions...med koden och allt jag skriver in den men det funkar inte...alltså vad ska man gö??

"guild wars was unable to connect to any login servers.
Thise is very likely caused by an internet routing issue."

citera för svar plz help...

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimLundqvist
Hej gott folk

Efter att ha spelat Wow sedan closed beta så har jag tyvärr tröttnat stenhårt. Händer inte så mycket längre och tar dessvärre för mycket tid för att få ut det jag vill av det i dagsläget. Ska dock prova igen vid expantionen

Hur som helst så köpte jag mig igår Guild Wars Factions efter att ha läst mycket gott om det då jag är sugen på ett bra mmo-liknande spel.

Har inte börjat spela på riktigt än utan mest försökt förstå mig på spelet samt läst lite på olika forum om "hur man spelar det".
Vad jag har kommit fram till är att jag måste gå med i en guild
(mina vänner köper inte spelet för äns jag spelat ett tag och kan rekomendera det genom en bra recenssion ><)
Varför jag måste det är självklart för att kunna få pvpa/questa men även för att få lite hjälp och tips som noobie. Och självklart för att det alltid är roligare att spela med andra

Därav: Looking for guild eller folk som kanske är intresserade av att starta en.
Att spendera tid är inte problemet utan snarare tycka det är kul nog att vilja spendera tid
Så har ni en guild, vill skapa en eller rent av vill spela lite med mig för skojs skull och kanske lära mig lite så får ni gärna säga till (Pm lr i tråden) !

Hoppas att det finns lite schysst folk där ute som spelar och kan få mig in i den extremt mysiga guild wars värden (grafik och musik är såååå i min smak så jag känner att spela det själv är lika stor mening som att (insert random comment here...)

/ Kim

Heh, köpte själv GW:F för några dagar sedan och skulle också vara sugen på att hitta fler spelare att kunna lira med.
Så om du har lust så kan vi gärna questa och så
Är lv 17 Rt/N i Dragons Mouth (hette det så?) nu atm...

Jag är med i en svensk guild just nu, som dock inte verkar vara spec. aktiv eller så mycket för PvP/GvG osv... så jag är gärna på om du, eller någon annan här har lust att skapa en guild som söker medlemmar...

Så kommentera gärna här, skicka ett PM eller kontakta mig in-game isf.
Heter in-game: Ghost Ar Umbra

btw. jag heter också Kim

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Tja.

Innan idag så bytte min kusin lösenord på sitta account. Vi testade logga in så lösenordet skulle funka. Men nu när vi ska spela så kommer han inte in på sitt acccount. Kan det vara att man kanske måste vänta 1 dag eller något för att allt ska funka igen, eller är det något annat?

Tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Knarkuzz: Ingen aning faktiskt. Testade ni direkt efteråt?

En fråga själv. När jag spellar Gw eller factions så bryts internet efter ca 3 min. Tiden kan variera något, och det bryts för msn också. Det som är lite lustigt är att det bara bryts när jag spelar det spelet och inte t.ex dod etc.
Error = 007
Någon som vet hur man kan fixa detta? Det började för några dagar sedan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Knarkuzz: Ingen aning faktiskt. Testade ni direkt efteråt?

En fråga själv. När jag spellar Gw eller factions så bryts internet efter ca 3 min. Tiden kan variera något, och det bryts för msn också. Det som är lite lustigt är att det bara bryts när jag spelar det spelet och inte t.ex dod etc.
Error = 007
Någon som vet hur man kan fixa detta? Det började för några dagar sedan.

Ja, vi testade direkt efter, har även testat nu idag, men funkar inte. Reset password kanske hjälper eller?

Permalänk
Medlem

Imorgon om jag inte minns helt fel så ska man kunna få testa två nya klasser från det kommande Chapter 3 GW:Nightfall verkar intressant..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

http://www.guildwars.com/press/releases/pressrelease-2006-07-...

står där det är den 28-30 July ett PvP preview ska komma och inte "idag".

Ska säkert bli roligt, ännu mer skills att unlocka. Sigh..

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mero
http://www.guildwars.com/press/releases/pressrelease-2006-07-...

står där det är den 28-30 July ett PvP preview ska komma och inte "idag".

Ska säkert bli roligt, ännu mer skills att unlocka. Sigh..

ja så var det blandade ihop det med en annan grej..

äh behöver inte unlocka alla skill's...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Aight, Errare humanum est eller något antar jag.

Klart man ska, spelar man mest PvP är det det viktigaste för att vara så allround som möjligt, en självklar sak för de flesta.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

man klarar sig bra långt på att inte ha ''exakt'' alla skill's
du fick det låta som om det vore så ''jobbigt'' att fixa skill's...
sen så spelar man pvp så är det ingen big deal att fixa alla skill's

Aight,dfgbkf mfgddfkl

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Klart man klarar sig, men för att vara så flexibel som möjligt så ska man ha alla, och nej, det är inte jobbigt att få alla skills, det är mer jobb dock. Håller man Hallsen någorlunda någon gång per dag och GvG'ar alternativt AB en hel del så går det ganska fort.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

Finns det nån trail på det här?
sitter o glor på filmer osv här i bakfyllan o tycker det ser riktigt skoj ut.
Problemet e att det är lördag.. o alla affärer är stängda, annars hade jag nog sprungit ned o köpt det.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

hah, okej

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Nu har jag köpt guild wars.. inte factions än eftersom jag hörde att det fanns lite längre pve i det vanliga spelet.

Tyckte att det var bättre att komma igång med det o sen köpa factions om man fastnar för spelet.

Iallfall.
Nån som vet någon svensk guild som man skulle kunna joina?
joinade nån crappy svensk igår men dom verkar vara idioter hela bunten

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Inaktiv

Kör du nå blaze? vad heter din char? Har en liten lvl 1 Munk jag skulle vilja leka lite med

Permalänk
Medlem

ja jag har kört en Warrior/Monk till lvl 8 nu.
Men nu blir de uppehåll i en vecka, semester tider.

Heter Grimlay The Wicked
nästa vecka blir de lite mer nötande

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Tja, jag är intreserad av att köpa GW men först har jag några frågor/undringar...(är det ett ord?)

Att factions är fristående har jag förstått men vad innebär det mer än att man kan spela det utan vanliga gw.

Om jag köper factions kan jag då göra alla klasser som fanns i vanliga gw plus factions eller bara dom som finns i factions?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köper du bara Faction har du tillgång till alla core classer samt dom nya som kommer med i Faction men det du missar på att inte ha Prophecis är Nya Quest Skill's item's och sånt och självklart tillgång till tyria

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Fins inte många bra svenska guilder. För att inte många svenkar spelar gw. Hitta nån kul guild med bra folk skit i om dom e svnskar alla kan engelska

Permalänk
Medlem

hmm nån som har hört nått om det nya Mini pet som man tydligen skulle få om man köpte en PC Gamer tidning???

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
hmm nån som har hört nått om det nya Mini pet som man tydligen skulle få om man köpte en PC Gamer tidning???

Vart har du hört det där? låter mycket otroligt faktiskt.. står inget på pcgamers sida heller

Permalänk
Medlem

http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10024373
vet inte om det gäller i sverige har för mig dom nämde nått om europa..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Mini pets får man väll när en char har fyllt år tror jag.

min äldsta är 11månader nu

Permalänk
Medlem

ja det stämmer men som sakt så skulle man få en code från PC gamer där man kunde Unlocka ett nytt pet tror det va en Giant av nått slag..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

I brist på tid och lust har jag lagt ner WOW och bestämt mig för att ge GW och GW factions en ordentlig chans

Jag har en level 15 assasin/warrior men är sugen på att köra från början med någon rolig person :]

Någon som känner för att göra en alt och levla lite?

Eftersom jag kört till 15 på factions så är jag inte "helt" ny med GW, men man är ju osäker på många saker.

Skriv här eller adda jonio_kgb@hotmail.com på msn.

peace

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk

Jag har nu börjat lira Factions igen, efter en tids inaktivitet, tillsammans med en polare...

Tänkte höra efter om det finns någon skön guild som recruitar, gärna en med aktiva medlemmar, en schysst cape, gh och som lirar GvG's osv...

f.ö. så är jag en Lv 20 Rt/N (main, men har fler) och min polare Lv 17 A/Mo...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".