problem med installation av drivrutiner

Permalänk

problem med installation av drivrutiner

Tja, alla glada sweclockare idag så formaterade jag om min dator pga av massa trojaner jag fick:( jag satte mig ned och börja installera windows..klart!.. sen så logga man in i windows installerade alla moderkortsdrivisar ljudkort osv. Sen på slutet så började ja på graikkorte som står i sign. x1900xt jag gick in på ati tool drog hem den nyaste för win xp, började smått installera in det på min dator..rebootade min burk, körde in ati tool! men nu hittar inte ati tool mitt grafikkort testar loada en sparad profil också..men de slutar me att skärmen dör 0 reboot! ajja.. nu kör jag me nyaste omega eftersom catalyst är helt särt :S control center funkar osv..men inte hittar ati tool kortet mitt :S
plz help. Mvh // Gustav

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Atitool innehåller inga drivrutiner, ladda hem från www.ati.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

nä precis men detta är efter jag installerat mina drivrutienr jag dragit hem från www.omegadrivers.net, efter ati.com drivrutinerna inte riktigt ville.och så hittar datorn en "okänd" enhet "ati unified avstream driver" som inte heller går köra in. (code 10 ) står det.. är lite desperat nu..för kortet funka ju perfa förr

fixat sig nu fyfan ja som höll på att ge upp hoppet nu kan nån snäll admin låsa denna

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv