Silkroad - Gratis mmorpg

Permalänk
Medlem

Re: Silkroad - Gratis mmorpg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Footen
tyvärr saknas det en hel del platser och innehåll, som europa och mellanöstern tex, man kan bara spela som kines

Är det sagt när de andra platser ska läggas till i spelet? Har inte hittat nått direkt på deras hemsida.

Kör på Xian servern.

Karaktärsnamn: Shinkou

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

vad betyder mmorpg?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimse
vad betyder mmorpg?

Massive Multiplayer Online Role-Playing Game

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

vad handlar spelet om är dett nån linjär story man följer,sen till det viktigaste hur är communityn,hur funkar det med lvl's och vapen,går det endast utt på att lvl'a? hittar man massa vapen och sånt typ som Guildwars?? sen är spelet nått bra är det nått man verkligen lagger ner tid på?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
vad handlar spelet om är dett nån linjär story man följer,sen till det viktigaste hur är communityn,hur funkar det med lvl's och vapen,går det endast utt på att lvl'a? hittar man massa vapen och sånt typ som Guildwars?? sen är spelet nått bra är det nått man verkligen lagger ner tid på?

Hittills tycker jag det är enorm likt Lineage 2, fascinerar mig lite att asiater använder sig av samma grafikmotor på så många spel samt att de har helt identisk interface.

Silkroad är mycket grind grind för att lvla, items droppar inte ofta. Så man får farma ihop pengar och köpa den equipment man behöver.

Men jag undrar förutom när mellanöstern och europa ska läggas till i spelet är finns det nått liknande soulshots i spelet som det finns i Lineage 2?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

kör på xian , och heter andper .. någon som vet var man ska efter att man har gjort klart alla questen utav generalen ?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
kör på xian , och heter andper .. någon som vet var man ska efter att man har gjort klart alla questen utav generalen ?

Gå söder eller öster om staden, och börja grinda på mobsen där. Sen kommer det komma ut nya quests när du får nya lvls.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

hmm nja vete tusan hur det blir funderade på silkroad men Kalonline verkar lite mer intressant :/

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

asså jag kan inte ens starta installen :S jag får ett Message String Error :S nån som vet hur jag fixar det??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jona_90
asså jag kan inte ens starta installen :S jag får ett Message String Error :S nån som vet hur jag fixar det??

Ladda ner installationsfilen på nytt? ^^;

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

ååååh va jobbigt.... tog fan flera år...

Permalänk

e de nån här som spelar på athens? söker guild...

Permalänk

Jag spelar på Athens. Fattar inte ens hur man använder skills. Har lagt på Lightning men får inget för det... Tycker att det verkar rätt krångligt...

Permalänk

du kan int bara använda force, lvla upp weapons skills och använd force+weapon skills så ska du nog se på damage ^^

Permalänk
Medlem

Laddar hem det nu, verkar rätt roligt.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SaltgurkaN
du kan int bara använda force, lvla upp weapons skills och använd force+weapon skills så ska du nog se på damage ^^

Asså, svärd suger ju jämfört med glaive i början. Finns ju ingen anledning att välja svärd. Och var kan jag köpa en sköld?

Permalänk
Medlem

vad är störst skillnaden mellan silkroad ochKalonline funderar på nån av dom..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

blacksmith har sköldar

Permalänk
Medlem

hmm vad är det som är så kul om man måste grinda hela tiden och man i stort sett enbart kan köpa vapen och dom droppas aldrig?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
hmm vad är det som är så kul om man måste grinda hela tiden och man i stort sett enbart kan köpa vapen och dom droppas aldrig?

Man hittar ju dom bästa vapnerna av monster

Visa signatur

-=SanDiego 3700+ @ 2800Mhz - Crosair Value 1024 - Gainward 6800GS - 160GB Sata=-
I wanted to kill the sexiest person alive... But suicide is a crime.

Permalänk

ingen som spelar på Venice ?

Permalänk
Medlem

Installera för en stund sen. Var ju skönt. Kommer liras, tack för att ni uppmärksammade det! Synd att servrarna är Överbefolkade.. Kör iaf på Xian, vet ej om den är bättre än de andra..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kotten[LOOX]
ingen som spelar på Venice ?

Jag spelar på venice :D, har en lvl 14 Protector
IGN Evil_Marabou pm mig så kan vi köra lite quest om du har lust :), kommer nog inte köra mkt denna vecka, sommarjobbar denna vecka ut, men sen ska man väll spela lite mer, och så ska man försöka övertala sina föräldrar om att man ska få köpa en ny dator :!

Måste får min gamla såld först, tråkigt för mig

Permalänk
Medlem

Silkroad är ett utav de absolut sämsta spelen någonsin!
om ni är satanister, spela det för all del. Men om ni vill undvika djävulen, UNDVIK SILKROAD!!!

Spelet är buggigt, det är skitful grafik men drar som fan från din hårdvara ändå. Gameplayet är också cp. trycker du ner en plitangent så går den 3 steg.
Buggigare och fulare spel finns knappt!
Lägg istället ner 200kr och köp Guild Wars, det är värt pengarna + det är ingen månadsavgift som de flesta mmorg spelen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiMcIr
Silkroad är ett utav de absolut sämsta spelen någonsin!
om ni är satanister, spela det för all del. Men om ni vill undvika djävulen, UNDVIK SILKROAD!!!

Spelet är buggigt, det är skitful grafik men drar som fan från din hårdvara ändå. Gameplayet är också cp. trycker du ner en plitangent så går den 3 steg.
Buggigare och fulare spel finns knappt!
Lägg istället ner 200kr och köp Guild Wars, det är värt pengarna + det är ingen månadsavgift som de flesta mmorg spelen.

Det var ett givande inlägg? gillar du inte spelet/tråden skit i och skriva då!
För övrigt var silkroad ett ganska bra spel (för att vara gratis) bra idé, men behöver ses över lite bara.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluefish
Europa kommer i Juli.

Seriöst? Så grymt, så länge jag har väntat på det :), vet inte hur det är med er andra men jag tycker i alla fall att det är ett av de mäst beroende framkallande (roliga) spelen som jag spelat... Förutom det så spelar jag också wow men tycker inte att det har alls samma känsla...

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av synt4x
"Web page of Silkroad Online is optimized under below condition.
Windows Operation Systems ( Microsoft Windows 9X/Me/NT/2000/XP/2003 )
Microsoft Internet Explorer 4.0 and above."

Vafan, kan man inte ens komma in på sidan om man kör Firefox på linux? Fan va dåligt isåfall.

riktigt jävla dåligt då det är gratis!

*ironi*

Permalänk
Avstängd

Spela silkroad förut ...

ett tips kan vara att passa på nu när CABAL ONLINE är gratis
spelar det nu...mycket roligare än uhmm..silkroad

ps. är lvl 22 i cabal