Bilder på egna bilar i GT4

Permalänk
Medlem

Bilder på egna bilar i GT4

Tänkte att vi kunde ha en tråd där man visar upp fina bilder på sina egna bilar från spelet Gran Turismo 4.

Om ni undrar hur man för över dem från ps2 till datorn så är det bara att spara på ett usb minne direkt från ps2 och sen lägga över dem till datorn.

Kommer uppdatera med lite mer bilar sen!

Chevrolet Silverado SST Concept

Daihatsu Midget II D-Type

BMW M3 CSL

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Vadå egna bilar? Du kan ju inte modifiera dom något.

Permalänk
Medlem

Du kan ju sänka bilarna, byta fälgar, vingar. Sen med egna bilar så menade jag inte egna som i byggt själv utan dina egna bilar som du kör med.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Gud vad sugen jag blev på att köra GT4 nu! måste nästan kicka igång det o ta några bilder.. Är det några krav på vilka typer du vill se eller? Tänkte om man inte får ta med typ touring-bilar etc, eller är allt välkommet?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Ja självklart får du väl ta med vilka bilar du vill!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

GT4
Bästa bilspelet någonsin!

Permalänk
Sötast

Jag älskar GranTurismo men mitt problem är att jag nästan alltid håller på att somna om jag spelar det, inget som håller en vaken direkt

Permalänk
Medlem

Bjuder på några utav mina gammla bilder.

Drifting är det som gäller.

Måste också bjuda på denna

Visa signatur

,

Permalänk

är det någon bra "drift-känsla" i gt4?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Drift känslan är väl lite sisådär va.. Tänkte passa på att fråga om det finns någon bra PS2 emulator som stödjer GT4? Blev så sugen på att lira men orkar leta fram PS2an och lira framför TVn.

Visa signatur

P4 Prescott 560 - 2gb DDR2 533 - Asus 6800Ultra - 1x160 1x250 1x300GB Hd - HP L2335 TFT 23" - /skutte

Permalänk
Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

syns på grafiken att det är ps2. Synd att det inte släpps till xbox/ xbox 360 och PC/mac

coola bilar dock. kanske värt att prova spelet

Visa signatur

| Arctic Cooling T1 | X2 3800 + Zalman 7700-alcu | Asus A8N-SLI Deluxe | Kingston ValueR. PC3200 4*512 |
| GB HD2600 512mb |

Permalänk
Medlem

Om man vill ha ett bra bilspel till sitt xbox så kan jag rekommendera Forza Motorsport, mycket bra spel!

Permalänk

Bilderna är från PS2 va? Hur gör ni då för att få dem till datorn?

Permalänk
Medlem

Kan någon fixa lite bilder på en Röd Audi S3?

Vore kul att se hur dom lyckats med den

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Bilderna är från PS2 va? Hur gör ni då för att få dem till datorn?

Via ett USB-minne.

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoc
Via ett USB-minne.

Jag känner för övrigt igen dina bilder från zatzy forumet. Mycket fina bilder. Speciellt på gt40:n!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."