Ipods på ebay, värt att lita på?

Permalänk
Medlem

Ipods på ebay, värt att lita på?

Hej!

Hittade en massa video ipods på ebay.se (t.ex. http://www.ebay.se/viItem?ItemId=260029298836 ) Är dessa verkligen värda att lita på? Om så, så är det ju onekligen ett riktigt bra köp!

Visa signatur

PPC for teh win!

Permalänk
Medlem

Kolla säljarens feedback till att börja med..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Känns lite väl billigt faktiskt, dessutom har säljaren bara betyg från folk hon köpt ifrån och ny helt plötsligt börjar hos sälja MÄNGDER med nya ipods.
Njaa skulle nog köra med någon typ av leveransgaranti betalning iallafall.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Re: Ipods på ebay, värt att lita på?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zyre
Hej!

Hittade en massa video ipods på ebay.se (t.ex. http://www.ebay.se/viItem?ItemId=260029298836 ) Är dessa verkligen värda att lita på? Om så, så är det ju onekligen ett riktigt bra köp!

Med 13 betyg och inget som säljare skickar jag inte pengar till.

Permalänk
Medlem

står 100% nöjd garanti så tydligen kan man skickatillbaks skitet om det inte är vad du förväntade dig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
står 100% nöjd garanti så tydligen kan man skickatillbaks skitet om det inte är vad du förväntade dig.

Vilket troligen är kvalificerat skitsnack.

Nä, det luktar bluff om det här.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Det står ju att varan skickas från Kina vilket förmodligen innebär att de tar ut 1000:- i frakt för att täcka sina omkostningar, inget ovanligt alls på ebay. Lite fult (och ovanligt dock) att inte skriva detta i leveransinformation vilket brukar vara standard.

Permalänk

Vad ska man säga?'

zyre, tror du VERKLIGEN att du får en ny iPod för under 1500:-? Tror du verkligen det? Jag hoppas du inte gör det.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Jag tror inte det är en ÄKTA ipod utan en kina kopia.

Permalänk
Medlem

SCAM deluxe säger jag, han gjorde 13 köp själv den senaste veckan enbart för att höja sitt betyg.

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk

Äsch vad snälla ni är.. Låt zyre göra sitt köp och lära sig läxan själv

Permalänk
Medlem

varför stängs inte ebay.se ner för? det är ju bara scam, scam och åter igen scam på allt som krängs där :/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Def_Dog
varför stängs inte ebay.se ner för? det är ju bara scam, scam och åter igen scam på allt som krängs där :/

Samma med tradera, okej man får hem varan men det är alltid trasigt.
Vilken frisk människa skulle sälja fullt fungerande pryl för några kronor?

Det jag köpt:
Yopy 3500 PDA, bara att byta batteri så fungerar den. Sanning : Finns inga batterier att köpa, den var förstörd då den var fel öppnad.. fick laga själv och fick den att fungerar

PlayStation 2, lite brus i ljudet och läser inte alla skivor. Sanning, snubben har lödit den så in i helvetes fel att alla kretsar är brända.. skit

LG U8130, felfri... sanning : Mjukvaran var totalt åt helvete, fick flasha om för 300kr extra.

scam scam scam

just ja, vann en auktion på en P3 800MHz.. fick bara kylaren

Men visst kan man få riktiga vinst också, specielt när det är firmor/företag som auktionerar ut.

Bil-larm med motorstart värde 2000kr = min för 200kr
och en heldel bråte för ca: 20% av marknadsvärde

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Samma med tradera, okej man får hem varan men det är alltid trasigt.
Vilken frisk människa skulle sälja fullt fungerande pryl för några kronor?

Priser som är för låga för att vara sanna håller man sig borta ifrån.
Jag har aldrig råkat ut för att jag ha fått hem trasiga saker eller inga alls när jag har handlat via nätet. (eller jo, från komplett)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Priser som är för låga för att vara sanna håller man sig borta ifrån.
Jag har aldrig råkat ut för att jag ha fått hem trasiga saker eller inga alls när jag har handlat via nätet. (eller jo, från komplett)

Just det jag gjorde, men tyvärr verkar dom vara väldigt oseriösa ibland ändå

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.