Permalänk

nix de va inte minnena½!! har även en annan dator här nu som jag ska prova mitt grafikkort i senare hade jag tänkt bara att den är så jävla seg så tror att resultet på den inte blir bra heller.. men får prova....=( trött på att skiten inte fungerar

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det är inget kul men man får inte ge upp.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

nej då jag har inte gett upp har börjat titta på nytt moderkort och processor istället!!:P bara för de en liten lätt rolig tyckade av dig intel pentium d 945 3,4 ghz 4 mb eller Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz på bara 2 mb???? ska titta på tester nu tänkte jag men efter som du skrev:P ska prova grafiken senare ja:P

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Hedersmedlem

Core 2 Duo alla gånger för den spöar 945!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

hehe japp såg de när jag läste några tester:P.. konstigt faktiskt men men... funderar på ett biligt system som sista utväg ur detta eller kan fram över. hur som hälst grafikkortet har jag provat en annan dator även tagit ur mina minnen inget fungerar ärde grafikkortet som är kass då eller vad kan de vara!? 3d poängen stämmer någorlunda men spel mäsigt är de inget som fungerar värkar de som... fps kass som satan...

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen aning!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Har du kollat om grafikkortet trottlar?

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk

hmm vad menas med trottlar??

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk

om det klockar ner sig

Visa signatur

z690, 12600k, 32Gb ddr4, rtx 4080, 1000w, 1440p

Permalänk

och hur vet jag om de har klockat ner sig då??

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd