Permalänk
Medlem

CLI error

Hej

Har ett Sapphire X1900Xt och när jag ska gå in i ATI catalystcenter så får jag följande felmeddelande

Har avinstallerat och installerat igen men inget hjälper. Någon som vet vad man kan göra`? Vill ju kunna clona till min LCD TV

Permalänk
Medlem

Ok, tack vart hittar man den gamla Control panelen?

Permalänk

Net framwork 1.1 istället för 2.0 löste problemet för mig

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk
Medlem

CCC funkade ett tag, sen fick jag cli error, jag fattar inte hur dom kan ha den där CCC skiten då den ALDRIG funkar!!!!! Jag kör med ATI tray tools nu, funkar bara fint.

Permalänk
Medlem

ok, får väl testa det kanske....

Ett annat problem som jag har är att när jag spelar Company Of heroes så har det hänt en del konstiga saker som att datorn hänger sig och bilden blir helt svart, en annan gång starta datorn om och ibland får jag rosa fyrkanter i terrängen på spelet, kan det vara överhettningsfel???

Permalänk
Medlem

Har samma fel jag med, x1900xt med det där CLI error..
Kan inte spela cs-s heller, kommer inte in i spelet. Eller jo om det är det första jag gör när jag startat upp datorn, spelar jag cs-s sen ska spela igen nån timme efter så funkar det inte.

Vad exakt ska man göra?

Permalänk
Medlem

hade samma fel, sapphire x1900xt här, dock verkar det ha försvunnit nu, vette sjutton varför dock, möjligt att det försvann vid nå drivrutinsbyte

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!