Ny gratis filehosting (MediaFire)

Permalänk
Medlem

Ny gratis filehosting (MediaFire)

Det har kommit en ny väldigt bra hemsida som heter MediaFire, där man kan lägga sina filer och dela ut dom om man vill. Det är gratis. En gratis filehosting alltså.

http://www.mediafire.com/

"For Uploading:
100% Free
Unlimited File Size
Unlimited Uploads
No Sign Up Required
Multiple Simultaneous Uploads
Easily Email Files After Uploading

For Downloading:
100% Free
Unlimited Bandwidth
Unlimited Downloads
No Waits, Lines, or Queues
Multiple Simultaneous Downloads
Supports Most Download Managers"

Permalänk
Medlem

Är det din sida?
Verkar väldigt fräsch och bra förresten. :>

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Testpilot

Verkar bra, till skillnad från dom andra där man måste hålla på och vänta i köer och sånt för att få ladda ner.
Tyvärr är 380Kbps som jag kom upp i ett litet test nu lite låg hastighet för att kunna användas till stora filer. Får väl hoppas att det blir bättre sen

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Cool, gäller att passa på så länge det varar
Testar med en fil på ca 200mb bara för att kolla lite.

Vadå dåligt?
380kb / sek är GRYMT bra för en gratistjänst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
Är det din sida?
Verkar väldigt fräsch och bra förresten. :>

Nepp, tyvärr är det inte det.

Riktigt lätt att registrera sig också! Bara att skriva in email och lösenord så är man inloggad direkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Verkar bra, till skillnad från dom andra där man måste hålla på och vänta i köer och sånt för att få ladda ner.
Tyvärr är 380Kbps som jag kom upp i ett litet test nu lite låg hastighet för att kunna användas till stora filer. Får väl hoppas att det blir bättre sen

WTF? För mig (2mbit) så tycker jag att alla hastigheter över 100kb/s är acceptabla.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
WTF? För mig (2mbit) så tycker jag att alla hastigheter över 100kb/s är acceptabla.

Observera att det var 380Kb/s, inte KB/s. Det blir alltså knappt 50KB/s, vilket är typ det långsammaste ADSL.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

2611Kbps kommer jag upp i nu iaf

edit: Fin down-speed också
650kbyte(dvs ej bit) / sek.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Observera att det var 380Kb/s, inte KB/s. Det blir alltså knappt 50KB/s, vilket är typ det långsammaste ADSL.

Du ville förvirra va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Observera att det var 380Kb/s, inte KB/s. Det blir alltså knappt 50KB/s, vilket är typ det långsammaste ADSL.

Jaha, kollade inte så noga. Så fort man säger nedladdning tänker jag automatiskt på kb/s. *µ-torrent skadad*

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phen
Du ville förvirra va?

Nej, är inte mitt problem om inte folk ser skillnad på små och stora bokstäver.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Ser riktigt nice ut faktiskt! Har inte provat den än men tankar man i 360 kBps så är det ju skitbra för att vara gratis.
hunden: noob som spelar lustig

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
Ser riktigt nice ut faktiskt! Har inte provat den än men tankar man i 360 kBps så är det ju skitbra för att vara gratis.
hunden: noob som spelar lustig

Vafan snackar du om? testade nu igen och snabbare än så går det inte, några 360 byte i sekunden går det inte alls. Sidan visar hastigheten i bit/sekund, inget annat. Bara att kolla i aktivitethanteraren så ser ni själva.

Jag försöker ladda upp en fil på 73.3MB och då säger den att det är 26 minuter kvar, you do the math.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]