Permalänk

Denna väntan!!!

Säg mig kära medlemmar, hur länge ska man egentligen behöva vänta. I torsdags ansökte jag hos Misco om att få köpa en dator på avbetalning. De skulle göra sina kontroller & sedan meddela om man blev godkänd eller ej.
Nu är har det gått 6 dagar sedan & inget har hänt. Vad ska jag tolka det som?
Ja menar, om jag inte var godkänd för avbetalning så borde jag redan har fått reda på det. Eller?
Någon som har samma erfarenheter med Misco?

Permalänk

det brukar man väl få reda på omgående?

Visa signatur
Permalänk

Nix inte här, det stod när jag ansökte att man skulle få mail ifall man inte hade blivit godkänd annars skulle det skickas papper hem till mig som jag ska fylla i, skicka tillbaka och paketet skulle komma. Åt andra sidan ska det inte heller ta 6 dagar att få reda på att man har blivit godkänd. Skumt!

Permalänk
Hedersmedlem

Maila dem och fråga?

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

Jo det tänkte jag göra men jag ville bara kolla om någon här hade någon information

Permalänk
Medlem

En kreditkoll går rätt snabbt, är nog dom på butiken som är slöa.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

faktum är att det kan ta någon vecka.

Om du är godkänd så har Misco släppt ansvaret till det företaget som de har avtal med, t.ex Handelsbanken finans.

Då ska handelsbanken skicka ut papper till dig som du får fylla i och sedan skicka in.

När detta är klart så får Misco grönt att släppa ordern.

Permalänk
Medlem

Tänk på att det bara gått 4 arbetsdagar.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk

Aha okej då förstår jag. Men att Misco ska ta reda på att jag inte har blivit godkänd borde inte ta så lång tid. Då är det bara att skicka ett mail om det?

Ja 4 dagar är inte mycket egentligen. Nu har jag slängt iväg ett mail så vi får se hur det går. Hoppas verkligen jag har blivit godkänd. Inte kul att gå runt och vänta.

Permalänk

Re: Denna väntan!!!

Mysko
du borde köpa datorn på annat håll
det skall väl ta typ 2-3 dagar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MisseNisse
Säg mig kära medlemmar, hur länge ska man egentligen behöva vänta. I torsdags ansökte jag hos Misco om att få köpa en dator på avbetalning. De skulle göra sina kontroller & sedan meddela om man blev godkänd eller ej.
Nu är har det gått 6 dagar sedan & inget har hänt. Vad ska jag tolka det som?
Ja menar, om jag inte var godkänd för avbetalning så borde jag redan har fått reda på det. Eller?
Någon som har samma erfarenheter med Misco?

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem

Gör en påstötning!

Permalänk
Medlem

dom hette väl förut pcaction? dom hade jag iaf inga problem med, lr lite fast det var om en sak jag fått

Permalänk
Medlem

gamla dabus.

Permalänk
Medlem

om man går till pcaction.se kommer man till misco