fear till extraction point?

Permalänk

fear till extraction point?

hej hej, tänkte bara höra om nån vet eller har eller har haft samma problem, det är såhär att jag hade fear på datan vilket funkade skit fint, sen nu skulle jag instalera extraction point o då kom det upp att jag måste uppdatera till 107, o när jag ska göra det står det attjag måste ha en engelsk version av fear, vilket jag har sen får jag error pga av det så kan inte instalera extraction point nu.. blir sjukt irreterad.. nån som vet va felet är? blir galen

MVH john

tacksam för snabbt svar

Visa signatur

Vista Ultimate x86 / xubuntu 8.04 |AMD 64 4800+ 2.5@3,0 | 2x2024mb pc6400 kingston hyperX | GF8600GT 512mb |

Permalänk
Medlem

Funkade utan problem för mig både Fear samt expansionen är köpta från England. Konstigt att det inte funkar för dig.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Du behöver nog UK-patchen. Leta efter patchar med "engb" i namnet.
ftp://ftp.sierra.com/pub/sierra/fear/updates/

Eller följ det här rådet: http://www.overclock.net/faqs/111591-how-use-1-07-fear-patch....

Permalänk
Medlem

Re: fear till extraction point?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av invaderjohn
hej hej, tänkte bara höra om nån vet eller har eller har haft samma problem, det är såhär att jag hade fear på datan vilket funkade skit fint, sen nu skulle jag instalera extraction point o då kom det upp att jag måste uppdatera till 107, o när jag ska göra det står det attjag måste ha en engelsk version av fear, vilket jag har sen får jag error pga av det så kan inte instalera extraction point nu.. blir sjukt irreterad.. nån som vet va felet är? blir galen

MVH john

tacksam för snabbt svar

Korda har lösningen.

Permalänk

tackar tackar

ska kolla upp det

edit* funkade fin fint.. tackar så jätte mkt

Visa signatur

Vista Ultimate x86 / xubuntu 8.04 |AMD 64 4800+ 2.5@3,0 | 2x2024mb pc6400 kingston hyperX | GF8600GT 512mb |

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ens starta extraction point, det kraschar direkt då man försöker starta spelet. Om man använder launchern så får man upp den där menlösa rutan där det står Launch, sen efter man tryckt på den menlösa knappen kraschar det. Om man går direkt på fearxp.exe kraschar det också. Och inga satans felmeddelanden, om det är ett kopieringsskydd som strular till det blir jag vansinnig, för det vore inte första gången direkt. Iaf, allt är original, har FEAR 108 installerat. FEAR går att starta precis som vanligt.

Kör omega 6.9 just nu.

Edit: Jag började tänka till och funderade lite. FEAR patch 108 kom efter att extraction kommit ut så jag funderade lite på om den pacthen kanske gjorde något med EP också. Så jag installerade om den och voila, EP startade efter det. Bingo.....får se hur mycket mer fel man hittar nu..