Dubbla "startmenyer"?

Permalänk
Medlem

Dubbla "startmenyer"?

Undrar om det finns något program liknande Smart Taskbar i Ultramon, dvs så man kan ha en list med aktiviteter, och en där uppe med startmenyn, tray, genvägar (quicklaunch). Fast jag har bara 1 skärm och kan därför inte använda det.

Någon som vet om det finns något sådant??

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ObjectBar från Stardock kan ordna det skulle jag tro.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

Inte riktigt vad jag letade efter. Har dessutom en bättre version av den där Finder-grejen ;). Vill ha nästan en exakt replika av UltraMon's sak.

Bild på hur det ser ut med UltraMon (ej från min dattamaschkinen, såklart):

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

klart du kan använda det även fast du bara har en skärm.. men är inte 100 på om du kan använda smart taksbar.. prova

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
klart du kan använda det även fast du bara har en skärm.. men är inte 100 på om du kan använda smart taksbar.. prova

Har provat, därför jag frågar.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

en lite workaround

köp en liten tv.. koppla den till tv out.. aktivera och vipps så får du använda smart taskbar

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
en lite workaround

köp en liten tv.. koppla den till tv out.. aktivera och vipps så får du använda smart taskbar

Har iofs en TV, men vet inte vart kabeln till TV-out befinner sig. Men jag vill ju inte använda TV'n hela tiden, jag är inte så förtjust i just den TV'n.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Har iofs en TV, men vet inte vart kabeln till TV-out befinner sig. Men jag vill ju inte använda TV'n hela tiden, jag är inte så förtjust i just den TV'n.

men xefucci00s du behöver ju inte ha tv-out grejjen igång efter du fixxat taskbaren smartass ;D;D

Visa signatur

Vista Ultimate x86 / xubuntu 8.04 |AMD 64 4800+ 2.5@3,0 | 2x2024mb pc6400 kingston hyperX | GF8600GT 512mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invaderjohn
men xefucci00s du behöver ju inte ha tv-out grejjen igång efter du fixxat taskbaren smartass ;D;D

bah, säg det då, pokej0hn. Får hämta kabeln imårrån elleh nåt, om jag inte har den i källaren typ.

Visa signatur

#sweclockers.com