Vad kan vi ändra/göra bättre? DatorGallerian.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bosanac94
Hej

Precis som det står så vill vi gärna hålla diskussionen emellan företaget och kunden, och kommer därför inte att diskutera enskilda fall här, men har ni frågor och undringar så kommer jag naturligtvis att svara så gott jag kan.

Vad finns det att diskutera förutom att ni uppmuntrar folk att beställa av er trots att ni förmodligen vet att ni kommer att upphöra. Var det er ide de senaste månaderna? att ta in så många förskottbetalningar ni bara kunnat innan ni går i KK??? Skulle inte förvåna mig om ni tog ordrar fram tills i förra vackan.

BTW nån som känner igen det här:

"Hej *****

Då bolaget är under ombildning, kan vi tyvärr ej behandla eran order.
Alla ordrar som har lagts under en viss tid har annulerats, eran order
är bland de, ni är välkomna att handla hos oss i framtiden.

Din beställning har annulerats och kommer INTE att skickas iväg!"

Känns väldigt personligt och varmt när folk som förskottsbetalat får ett automatiskt svar som svar efter att försökt kontakta er under en längre tid. Och inte ett ord om nån återbetalning heller.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Läs mer här:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=486390&p...

En fråga

Varför i hela friden förskottsbetalade du?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Vad finns det att diskutera förutom att ni uppmuntrar folk att beställa av er trots att ni förmodligen vet att ni kommer att upphöra. Var det er ide de senaste månaderna? att ta in så många förskottbetalningar ni bara kunnat innan ni går i KK??? Skulle inte förvåna mig om ni tog ordrar fram tills i förra vackan.

BTW nån som känner igen det här:

"Hej *****

Då bolaget är under ombildning, kan vi tyvärr ej behandla eran order.
Alla ordrar som har lagts under en viss tid har annulerats, eran order
är bland de, ni är välkomna att handla hos oss i framtiden.

Din beställning har annulerats och kommer INTE att skickas iväg!"

Känns väldigt personligt och varmt när folk som förskottsbetalat får ett automatiskt svar som svar efter att försökt kontakta er under en längre tid. Och inte ett ord om nån återbetalning heller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
Läs mer här:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=486390&p...

En fråga

Varför i hela friden förskottsbetalade du?

För att jag gjort det tiotals gånger förut och det har garanterat en snabb leverans. Och varför skulle jag inte. Flertalet personer här på forumet hade gjort det av dem tidigare helt utan incident. Sen rekommenderades de här på forumet och hade bra betyg på pricerunner.

BTW: Har kontaktats av Edin Turcinhodzic och det ser ut som jag kommer få mina pengar tillbaka iaf, så jag tar tillbaka en del av de arga orden.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

ni kan inte göra nåt sämre i alla fall

Visa signatur

Play : i7920@3360mhz/HD 5770 / 1,75 tb HDD
Work : Phenom2 X6 1055T/2,25 tb HDD
server : e6300@ 1,8 ghz/ 4 tb hdd

Permalänk

Re: Vad kan vi ändra/göra bättre? DatorGallerian.com

Flera tusen orders-- låter väl trevligt
Sedan en ny butik -låter ju också trevligt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bosanac94
Tjena grabbar

Efter att ha varit på webbmarknaden ca 10 månader, vill jag gärna vet vad ni tycker att vi ska förbättra,
vi har fått både ris och ros och försökt förbättra oss på allting, men det är inte alltid lätt när vi är få
i företaget men har flera tusen ordrar att hantera plus att vi ska försöka öppna
den nya butiken till den 1 november :), men vi kämpar på.
Så nu vill jag gärna vet vad ni gillar hos oss typ priser, hemsidan osv osv
och vad ni inte gillar hos oss priser, hemsidan osv osv ja ni fattar

Mvh
Edin Turcinhodzic
Support / Försäljning
DatorGallerian Malmö

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LasseKongo
Jag och några andra (verkar det som) undrar vad som hände med "vinn en mus" tävlingen?? Tråden försvann ju helt från forumet... Jag försökte även kontakta er via mail, men fick inget svar...

Tror inte att ett kursat företag bryr sig speciellt om den tävlingen.

Permalänk
Medlem

vad hände med websidan ? den bara försvann skulle precis beställa något från er