Hur många spelar Matrix online ?

Permalänk

Hur många spelar Matrix online ?

Verkar som det inte finns så många svenskar som spelar det . Så vore kul att se

Permalänk
Medlem

är det värt att spela?
så vitt jag hört så är själva spelet väl helt okej.. men enformiga uppdrag och enformiga områden och lite buggar osv.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
är det värt att spela?
så vitt jag hört så är själva spelet väl helt okej.. men enformiga uppdrag och enformiga områden och lite buggar osv.

Precis som alla andra MMORPG's då?

I WoW så får man göra quests som går ut på antingen hitta en snubbe, samla 10x av ett item eller döda 10x av ett monster.

Skulle egentligen skriva hur enformiga alla MMORPG's var men orkade inte skriva mer nu.

Permalänk
Medlem

SWG var väll lite annorlunda känns det som..Man behövde inte jaga och döda mobs för att levla, var du artisian så kunde du få xp av att bygga saker osv.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Visst finns det många som spelar. Men det måste komma mera reklam , i så fall. Jag tror att det skulle bli mer spelare om de hade mera spel reklam om spelet.!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
Visst finns det många som spelar. Men det måste komma mera reklam , i så fall. Jag tror att det skulle bli mer spelare om de hade mera spel reklam om spelet.!

Tror det ligger något i det, själv har jag aldrig hört talas om liret

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Jag spelade det men tröttnade rätt snabbt på questen.. "spring in i det huset, döda honom. Spring in i det andra huset, döda honom också. Spring tillbaks till mig så får du ett likadant quest igen i ett annat område fast husen ser exakt likadana ut"

Plus att när jag spelade det så fanns det roliga buggar, som t.ex att jag inte kunde komma in i den dörren som det påstods att jag skulle komma in i. :/

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk

Hehe dom flesta buggar är borta nu . Kan hålla med om att uppgraden blir lite slitna i längden . Spelar både Matrix och WoW .. Men Matrix värld känns mera "äkta" och är skoj att det finns så många olika vägar att välja på .. Om man vill bli kungfu master eller använda skjutvapen .. Kodare och koda in egna saker i världen .. Eller patchare osv . grymma abilitys som hyper jump och kunna hoppa upp på hus osv .