Permalänk
Inaktiv

Hörlurar till 6288

Har en 6288, som jag gillar att använda som mp3 spelare.. men de medföljande lurarna är inte så superbra, men jag gillar "Fjärrkontrollen"
Har sett att nokia har en adapter så att man kan sätta i en vanlig hörlur och behålla "fjärren", men vilka hörlurar som är bra med kort sladd och halsrem finns det?, dom får gära vara in-ear eftersom att det blir bättre ljud, men så vill jag inte lägga allt för mkt pengar (400-500)
någon som har tips?

Permalänk
Medlem

undrar samma sak

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk

Hej!

Vi har ett par som heter j-JAYS som lanseras inom ett par veckor. Strax under 500kr. Delbar sladd (60+90cm). Kommer finnas i svart och vit färg med 2 års garanti.

http://www.jays.se/products.aspx?sub=jjays

Permalänk
Inaktiv

är det jag som är dumm eller hittar jag inte info? Är det sådana man kan hänga om nacken, så att det blir som ett halsband ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
är det jag som är dumm eller hittar jag inte info? Är det sådana man kan hänga om nacken, så att det blir som ett halsband ?

Rem att hänga runt halsen saknas hos j-JAYS. Missade det önskemålet.