Permalänk
Medlem

RSS eater - Logoförslag?

Jag har en sida med rss feeds och nu behöver jag en ny logga.

Maxbredd: 900px
Maxhöjd: 200px
Filstorlek: <100kb
Bg-färg: #9cd0ff
png,gif,jpg eller vadsomhelst

Länk: RSS eater

Min nuvarande logga är en feedsymbol som äter upp en stackars xml-fil och det är något liknande jag är ute efter...

om ni inte "orkar" göra en logga så skulle det vara kul med förslag till kategorier/funktioner osv.

jag tänker mig att användarna själva skulle kunna få lägga till egna feeds.. vad tror ni om det?

Ge mig kritik på sidan

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk

Mycket bra sida. Om du bara kan utöka den med lite mer feeds. Tycker annars att det är en toppen idé.

Ang, designen tycker jag att den är lite tråkig, du kan inte få den lite mer "spännande" eller "hi-tec" Sen lite text till loggan skulle kanske inte vara dumt. Nu när du tänker byta ut den.

Visa signatur

Citera mig gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Jag räknar med att det ska bli mer spännande och hi-tech med en ny logga

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk
Medlem

Jag gillar den du har för närvarande! Annars har jag inget bra förslag, tyvärr.

Visa signatur

xintron
I had a life, then my pokémon died

Permalänk

Var är kategorin med podcasts?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
Var är kategorin med podcasts?

Jag la till podcast nu( la till P1 sommar som test)..
men det är inget som jag lyssnar på så jag vet inte riktigt vilka kanaler jag skall ha med... har du några förslag?

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5