Permalänk

Saknar en funktion

Det är så att jag saknar denna funktion (bild) i Vista, finns det något sätt att locka fram funktionen eller är den helt borta nu??

http://img177.imageshack.us/my.php?image=winzt6.png

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk

Helt borta vet jag inte om den är, men den har blivit ersatt istället med den nya "adressrutan" (vet inte vad jag ska kalla det). Man trycker helt enkelt på mapparna där i stället. Tror att den kan bli smidigare än tidigare, men det gäller ju också att vänja sig då.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Medlem

Inte säkert om det är svaret till din fråga,,men den finns ju ännu bättre funktion,,se bilden.

Permalänk
Hedersmedlem

Använd Alt+vänsterpil eller navigera i genom breadcrumb bar (i adressfältet), eller är det ngt annat sätt du söker?

Edit: Hoppsan, här hann många före...

Permalänk

Gillar fortfarande inte den nya typen av navigering, kanske för att jag är så van med XP. Får väl gilla läget tyväär

Tack för svaren föresten

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site