Permalänk
Medlem

Utskärning av Detaljer? o.o?

Jo!, jag undrar ifall det finns nån firma runt malmö som man skulle kunna vända sig till för att skära ut en front i aluminium/stål mm.
Eller finns det någon snäll på forumet som skulle kunna göra det gratis?
I.af.. Skulle vara tacksam ifall någon skulle kunna hjälpa mig hitta rätt ställe...
Vad jag menar med front..jo alltså ni vet, utskuret i laser/vatten och sånt

jag har bland annat tittat på SleepStreamers galleri. Och beundrar honom
Dock undrar jag just: var i fan har han gjort de bitarna? i t.ex orange plexiglas o fint skärda aluminium bitarna..
Så min fråga är: VAAAAAAR?

Permalänk
Medlem

Med CNC-fräs kanske? Finns en del på forumet som har sånna, och det brukar bli jäkligt fint resultat när de får för sig att bygga nått.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kolla länken i min sig så ser du hur resultatet med en CNC-fräs kan bli, bättre än man kan göra det för hand alla gånger. Gratis är det nog få som kommer ställa upp på, du får ju minst betala materialåtgången och frakt mm.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

jaa..? jag har skickat ett meddelande till sleepstreamer men har inte fått något svar...änn i.af

klart jag betalar materialet och frakten det handlar bara om att någon skär ut ett par detaljer som jag har ritat. I 3d alltså. i CAD eller sån därra DXF eller nått sånt hette det fil

Och LANGOS hur gjorde du din front? o.O
frågade du någon på forumet?