SweClockers söker nyhetsredaktörer

Permalänk
Melding Plague

SweClockers söker nyhetsredaktörer

Nu söker vi tre stycken nyhetsredaktörer på provisionsbasis som kan hjälpa oss att bli en ännu bättre sajt. Har du ett brinnande hårdvaruintresse samtidigt som det brinner i fingrarna?

Läs nyheten: SweClockers söker nyhetsredaktörer

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

synd men alltid lite kul med omväxling

Permalänk
Medlem

en maffig lön skulle nog locka mer folk ;P

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Avstängd

Hej, jag söker tjänsten som nyhetsredaktör. Det bästa med mig är att jag tycker om att vara stressad och att jag alltid ser det positiva i min tjänst, jag ser aldrig några problem - bara lösningar. Det roligaste på en arbetsplats är teamworket, att coacha varandra för ökad effektivitet. Jag ser det viktiga i att ha ett bra leadership på arbetsplatsen och utan rätt management förloras gemenskapen. Allt är kanonroligt och kul-kul, anställer ni mig så kommer eran homepage att bli än mer omtyckt av era customers.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk

E du seriös Thallid?

Väldigt irriterande att läsa sjuttioelve engelska ord inkastade där :/

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
E du seriös Thallid?

Väldigt irriterande att läsa sjuttioelve engelska ord inkastade där :/

Jag tror att han gjorde en spontan parodi på en konsult

Visa signatur

Grundare/VD, Kakaw.se – kvalitetschoklad på nätet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Hej, jag söker tjänsten som nyhetsredaktör. Det bästa med mig är att jag tycker om att vara stressad och att jag alltid ser det positiva i min tjänst, jag ser aldrig några problem - bara lösningar. Det roligaste på en arbetsplats är teamworket, att coacha varandra för ökad effektivitet. Jag ser det viktiga i att ha ett bra leadership på arbetsplatsen och utan rätt management förloras gemenskapen. Allt är kanonroligt och kul-kul, anställer ni mig så kommer eran homepage att bli än mer omtyckt av era customers.

YOUR HIRED!!!

rolig lite text du knåpade ihop

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

betyder det här att det kommer bli fler nyheter?
isf YES

Permalänk
Medlem

Kul att det expanderas lite

varför har det inte omnämnts att det nu är mer än 100k medlemmar på sidan? inget jubileum?

Permalänk
Medlem

Expanderas? Känns snarare som någon/några har slutat. Nyhetsrapporteringen har avtagit den senaste tiden. Kanske iof bara är tillfälligt men denna nyhet kommer lagom lämpligt.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Applet: Har hört att vi är närmare 50k medlemmar om inaktiva städas bort så det är inte mycket idé att fira bortstädningen...

Hoppas ni hittar en riktig eldsjäl till nyhetsredaktionen. Tycker dock att vi medlemmar också kan bli bättre på att skicka ett meddelande till redaktionen när vi hittat något som är nytt. Inte så kul när folk skriver att det finns inlägg om nyhet i någon tråd om börjat samla damm utan att man hittat den. Alla orkar inte läsa alla inlägg i alla trådar så i alla fall jag hittar det mest på nyhetssidan.

Visa signatur

• XP2100+@11x200|H2O|Abit NF7-S 1.2 • 3500+|MSI K8N Neo4|Gainward 7600GT|Antec P160
• Acer Aspire 5024WLMi
• Opteron165@260x9|MSI K8N Neo2 Pl|X1950Pro
Cancer, nej tack!

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Durandal
Applet: Har hört att vi är närmare 50k medlemmar om inaktiva städas bort så det är inte mycket idé att fira bortstädningen...

Hoppas ni hittar en riktig eldsjäl till nyhetsredaktionen. Tycker dock att vi medlemmar också kan bli bättre på att skicka ett meddelande till redaktionen när vi hittat något som är nytt. Inte så kul när folk skriver att det finns inlägg om nyhet i någon tråd om börjat samla damm utan att man hittat den. Alla orkar inte läsa alla inlägg i alla trådar så i alla fall jag hittar det mest på nyhetssidan.

Låter som en bra idé faktiskt! Vi kommer också att bli bättre på att uppmuntra detta, har varit mycket jobb sedan lanseringen av "nya" sajten och snart känner vi att vi hämtat oss. Kul att det är 100 000 medlemmar nu, även om inte alla är aktiva (rensning kommer!).

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Durandal
Applet: Har hört att vi är närmare 50k medlemmar om inaktiva städas bort så det är inte mycket idé att fira bortstädningen...

Vi var nog hundra aktiva innan de tog bort forumet "Skitsnacksdelen som var väldigt kul":(

Permalänk

måste hålla med om att sweclockers har blivit riktigt kassa på nyheter... jag läser åtminstone 6st teknik/elektronik RSS:er ett antal gånger per dag... när det var som värst läste jag uppåt 12st förut... men jag hittar kanske inte alla nyheter innan de större sidorna fångat upp dem... min svenska suger och det finns mångakompetenta människor där ute som brinner mera än jag.

Hoppas det blir nån riktigt insatt.. då slipper man leta nyheter så mycket. Bra intiativ åtminstone.

Roligaste nyheten just nu, den töntigt dyra Höllenmaschine II (översatt Hellmachine 2 eller nåt sånt): 20 000€

http://www.pcwelt.de/news/englishnews/Hardware/74058/index.ht...

Filmen är nog roligast?

http://www.pcwelt.de/news/hardware/73207/index.html#

Visa signatur

e6400 @ 2.4Ghz | Corsair Dominator 2048 pc6400 4-4-4-12 @ 667mhz | Albatron 7950GT 512 | 200gb 7200.7, 250gb 7200.10 | Shuttle SD32G5 | X-fi fatality
Övrigt: | Dell 2007WFP | Creative Inspire 5.1 | Sennister hd 555 | DiNovo Cordless | G5 | Qck Steel |
Dell XPS m1210 (nvidia 7400, 2gb, 4mb cache cpu) | Samsung U-600 | Seagate Freeagent 500gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Kul att det expanderas lite

varför har det inte omnämnts att det nu är mer än 100k medlemmar på sidan? inget jubileum?

Om man rensar alla som inte postat ett inlägg eller varit inloggade senaste 3åren så kanske det blir lite mer korrekt och då roligare att visa upp.

Vi gjorde så på 99.se när vi gjorde om där. Är 39k medlemmar nu, rensades 15k "döda" användare när vi slog ihop några 99forum.
Statsen kanske såg roligare ut förut, men det är trevligt att veta att man kan räkna bort döda användare.

Permalänk
Medlem

skitsnackdel hade vatt trevligt jajamen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X2-Legend
...

Roligaste nyheten just nu, den töntigt dyra Höllenmaschine II (översatt Hellmachine 2 eller nåt sånt): 20 000€

http://www.pcwelt.de/news/englishnews/Hardware/74058/index.ht...

Filmen är nog roligast?

http://www.pcwelt.de/news/hardware/73207/index.html#

Gammalt skämt men kan inte låta bli: Är det inte lite §1.5 över de länkarna?

Visa signatur

• XP2100+@11x200|H2O|Abit NF7-S 1.2 • 3500+|MSI K8N Neo4|Gainward 7600GT|Antec P160
• Acer Aspire 5024WLMi
• Opteron165@260x9|MSI K8N Neo2 Pl|X1950Pro
Cancer, nej tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Expanderas? Känns snarare som någon/några har slutat. Nyhetsrapporteringen har avtagit den senaste tiden. Kanske iof bara är tillfälligt men denna nyhet kommer lagom lämpligt.

hm... kan så vara

trist med en massa inaktiva medlemmar som gör att "statistiken" visar fel... en rensning kanske var på tiden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Hej, jag söker tjänsten som nyhetsredaktör. Det bästa med mig är att jag tycker om att vara stressad och att jag alltid ser det positiva i min tjänst, jag ser aldrig några problem - bara lösningar. Det roligaste på en arbetsplats är teamworket, att coacha varandra för ökad effektivitet. Jag ser det viktiga i att ha ett bra leadership på arbetsplatsen och utan rätt management förloras gemenskapen. Allt är kanonroligt och kul-kul, anställer ni mig så kommer eran homepage att bli än mer omtyckt av era customers.

Det is bra, very bra to write i your eget language rent so that alla can förstå what du are saying.
Ae ja skoja lite bara, men ja hoppas förfan att detta inte är seriöst skrivet, för annars ere riktigt fånigt måste jag säga.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Geeks
Grundare

Okej, vi har fått in en del ansökningar nu som vi skall gå igenom. Blir det aktuellt kommer vi söka fler folk, men komihåg att vi alltid är ute efter duktiga blivande eller erfarna skribenter. Är bara att höra av sig!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com