Permalänk
Medlem

Asus P5N32-E SLI, nForce-680i SLI

Hej.

Jag undrar om det är någon som har provat detta moderkort?

skriv gärna för och nackdelar med det.

Mvh:jocke

Visa signatur

Ati Deamon

Permalänk
Medlem

undrar oxå om nån har testat det.

Permalänk
Medlem

ett mini striker

Visa signatur

Evga, q9650

Permalänk

lär vara bra också fundera att göra en upgrade från AMD x2 till intels ny och jag fundera att köpa detta morderkort är väldigt sugen

Permalänk

Har beställt ett sådant kort som jag får nu till veckan, så jag undrar oxo om det är ett dugligt kort eller om man ska ta å skaffa ett annat?

Visa signatur

|Asus P5N32-E SLI|C2D6600|2GB
Kingston6400 cl4|BFG 8800GTS 320MB|
|Levicom 500w|

Permalänk

Du testa den och säg vad du7 tycker är + eller - med den. det skulle va skit bra om du gör det

Permalänk

Har nyss fått igång nya dattan nu å sitter å testar lite, verkar då funka bra än så länge men har inte provat att klocka så mkt för tillfället.. Tänkte kika lite mer på det imorgon.

Visa signatur

|Asus P5N32-E SLI|C2D6600|2GB
Kingston6400 cl4|BFG 8800GTS 320MB|
|Levicom 500w|

Permalänk
Medlem

gyzze23@hotmail. har du kommit fram till något

Permalänk
Medlem

Jag har läst mycket om olika delar de sista dagarna då jag ska bygga ihop en bra och prisvärd speldator och Asus P5N32-E SLI var nummer 1 valet tills jag läste att det var många som hade problem med nForce 680i moderkorten. Mitt nummer 1 val nu är Asus Commando, den har inte SLI support men ska vara riktigt bra, stabil och OC-vänlig. Kolla länken nedan...

http://www.xbitlabs.com/articles/mainboards/display/asus-comm...

Permalänk

själv har jag beställt Asus P5N32-E SLI, nForce-680i SLI får det snart
jag kan skriva den vad jag tycker och vad som är + och - med det

Permalänk
Medlem

jag har ett Asus P5N32-E SLI och är hur nöjd som helst med det, har inte börjat klocka än för jag har inte fått min nya kylare. ska bli kul och se andras resultat.

Visa signatur

---------------------------------------------------------------

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apanrulf
jag har ett Asus P5N32-E SLI och är hur nöjd som helst med det, har inte börjat klocka än för jag har inte fått min nya kylare. ska bli kul och se andras resultat.

Skall bli kul att se ditt resultat med...:)

Visa signatur

Striker Extreme, E4300@3200, 8800GTS 320MB, 2GB PC6400, WD Raptor 74GB x2, Eizo L768, Corsair HX 620, Vista Home Premium.

Permalänk
Vila i frid

Varför just låsa sig vid/välja ett SLI-kort?