Vilket spel har orsakat mest flygande tangenter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Min storebror slog sönder sin 20" TFT för ca 6k när han blev sniprad i BF2.
Han slog till så den ramlade i golvet och skärmen sprack i mitten.

Då vart det nog tyst i det rummet

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Några möss har gått åt pga CS.
Min storebror slog sönder sin 20" TFT för ca 6k när han blev sniprad i BF2.
Han slog till så den ramlade i golvet och skärmen sprack i mitten.

Vilket är ytterligare en anledning till att ha en CRT... för slår man en duglig sådan av bordet då tar man banne mig i så man menar att den ska gå sönder också

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Vilket är ytterligare en anledning till att ha en CRT... för slår man en duglig sådan av bordet då tar man banne mig i så man menar att den ska gå sönder också

Och orsakar en implosion från när vakuumröret går sönder.
(nej jag vet inte hur farligt det är)

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Ja det har man ju upplevt. Det händer ju också oftast när man har som mest kul. Jag kan bli så förstörd satt jag börjar grina när det sker. Dock är det inte lika frusterande som NFS MW ( se första inlägget ).

självklart händer det när matchen redan är i full gång och man håller på och massakrera alla motståndare.

men vi får ju hoppas att denna bugg inte kommar att bli en del av Tiberium Wars.

det är ett spel som jag har höga förhoppningar inför!

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Och orsakar en implosion från när vakuumröret går sönder.
(nej jag vet inte hur farligt det är)

Det är ju det jag menar... Slår man en dugligt stor CRT av bordet så får man ju ta i så mycket att man verkligen måste vilja ha sönder den... det är ju liksom ingenting man bara välter ner för att man råkade ta i lite för mycket sådär, utan man får ju ta i så pass att det är menat att den ska gå sönder

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

BF2 alla gånger... Ända spelet jag gillar, men med alla jävla buggar och lagg så har jag en gång kastat ut min router genom fönstret... Ny router och nytt fönster. Inte kul. Ändå spelar jag det...

Visa signatur

Luxman!
Senast redigerad av Freezer7Pro, 2009-07-15 klockan 19:32

Permalänk
Medlem

har slängt The Sims 2 rakt ut genom fönstret samt en hårddisk.

installerade The Sims 2 och tänkte prova det, installerade, allt funkar bra... KRASCH!
allt tvärdör...
startar om datorn, "Operativsystem Saknas"

"WTF?!"
stoppar i XP-skiva, in i partiotionshanteraren....
hela partitionstabellen rensad och nollställd.
satt och stirrade i 2 minuter och tänkte på allt som låg på disken, all musik man laddat ner över åren (massvis som man laddat ner med 56K).
Sen kom raseriutrbrottet.
Första och enda gången jag dampat rejält :/
vet inte än idag om det var Sims 2 som orsakade det eller vad som hände :/

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 har inte orsakat några flygande tangenter men jag slog näven i tangentbordet för första gången i mitt liv idag tror jag.
I stressade situationer när jag ska byta till vapen nummer tre så lyckas jag jämt trycka en gång för mycket så jag skjuter ett skott i taget istället för automateld.
Man blir lite irriterad när man får iväg ett skott medans den man möter får iväg en salva som perforerar hela torson på en.

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 när någon jävla idiot springer in framför ens flygplan eller stridsvagn och sedan straffar en. Eller när de där förbannade helikopterbuggarna gör att man kör på folk när de hoppar ur och de straffar en. Detta brukar resultera i att jag spänner benen så jag sitter "ovanför stolen", sätter näsan mot skärmen och skriker INTE PUNISH JÄVLA IDIOOOOOOOOOOOOT!!!!

Inte jätteroligt heller när man ska leverera en bil på Test Drive: Unlimited och någon pundare svänger in framför en när man har kört 3 mil försiktigt som fan.

Permalänk

3D-studio som krashar under modelleringen, Autosaven blir korrupt.
Då flög det tangenter.

Gäller dock inte Max. Snarare DOS-versionen runt 1996.
Idag kan jag kontrollera min ilska.

Typ.

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.

Permalänk
Medlem

Himla kulig tråd detta.
Jag köpte säkert 5-6 joypadar till mitt nintendo NES när jag spelade megaman. Blir aldrig arg när jag spelar spel, men det spelet tålde jag inte att förlora i.

Visa signatur

Desktop : ASUS Striker Extreme, Club3D8800GTX 768Mb, CPU E6600 2,4Ghz, 4GB RAM 800Mhz. Corsiar 620W, Asus 22" TFT LCD MW221U
Laptop: HP-6910p.

Permalänk

Step Mania

Blir galen när det går dåligt på så extremt simpla saker som jag vet att jag klarar. Har svårt att bli förbannad på multiplayerspel, eftersom man får räkna in faktorn med lagkamrater/motståndare.

Permalänk
Medlem

test drive unlimited är en bra kandidat just nu.

när man kört samma race 20 gånger o träffar på en bredlast bil i samma kurva
varje gång försvinner humöret

Visa signatur

rigg: |e6400@3440, Freezer 7 Pro| gigabyte DS4| Corsair5400 2gb| 8800gts@650/2000| 250gb samsung + 250gb seagate| hiper 580w | 22" viewsonic | Aplus Miditower XClio II | 10780p 3dmark06

Permalänk
Medlem

Warcraft 3 Frozen Throne,

Sista delen med Arthas...

Helt jävla omöjligt att rädda Lich King ju, blev helt jävla tokig när jag inte ens klara det på lättaste svårighetsgraden, till slut så fuskade jag mig igenom helvetet......

PS: Aldrig hört att någon lyckats rädda Lich King senare så lite lugnare blev man av det....

Permalänk
Medlem

Battlefield2 för min del, kan inte räkna hur många gånger man smugit till nån som legat nånstans helt off, man skjöt på ett avstånd 5m eller nåt han inser snabbt att han blev skjuten, hann vända sig om och bara lägga en salva på nåra sekunder typ och jag dog och han hade väl säkert lite mindre än halva livet kvar då banka jag rejält i tangentbordet..

Permalänk
Medlem

Helt klart R-Type på min gamla Atari 520. Det stora problemet där var att slog man sönder tangentbordet så var ju hela datorn obrukbar. Som tur var så lossnade de mest när man klappade till dem och det var rätt lätta att sätta dit igen.

Permalänk
Medlem

Need for Speed-tävlingar och Tibia.

Permalänk
Medlem

håller på å spelar the two thrones på hard. Kan säga att ja velat kasta endel saker i väggen lite då å då hehe..Kins road när man ska åka hästvagn e inge rolig alls..man krashar typ på slutet så får man börja om hela skiten från början..körde om den typ 50 gånger säkert..fyfan..

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Inaktiv

WC3 Dota kan man bli irriterad på, tex när man råkar lägg stormbolt mot creepen eller bli blockad av sina egna creeps. Annars ibland CSS när man missar något jättelätt, eller försöker kniva någon men han skjuter ner en!

Permalänk

Så folk gnäller fortfarande på tur och otur när de blir ägda i CS? Tesked, tesked.

Skulle vara intressant att låsa in bomber3 och SwedishPshyco i ett trångt, klaustrofobiskt rum med kass ventilation och låta dem köra en match mot varandra.

Visa signatur

CPU: C2D E6600 Graffe: 8800GTX Ljud: SB X-Fi XG Minne: OCZ Platinum DDR2 PC6400 2048MB Känsla: Fisljummen

Permalänk
Medlem

Nu vill jag verkligen inte offenda någon men, har man inte något problem om man tappar kontrollen så totalt att man slår sönder saker? Klart att jag också blivit fullständigt språngande förbannad en del gånger på saker jag inte kan komma ihåg men det gäller ju för fasiken att tänka på följderna. På sin höjd har jag slagit näven i bordet någon gång. Som sagt, ta inte illa upp nu någon, det är bara en spontan kommentar.

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jeronix
Nu vill jag verkligen inte offenda någon men, har man inte något problem om man tappar kontrollen så totalt att man slår sönder saker? Klart att jag också blivit fullständigt språngande förbannad en del gånger på saker jag inte kan komma ihåg men det gäller ju för fasiken att tänka på följderna. På sin höjd har jag slagit näven i bordet någon gång. Som sagt, ta inte illa upp nu någon, det är bara en spontan kommentar.

Har nog en del att göra med hur man hanterar frustration. Jag kan bara tala för mig själv här men jag har en absurt lång stubin, men när det väl går över gränsen så är det i regel någonting som går sönder. Och visst tänker man på konsekvenserna, det är bara det att det är mer tillfredsställande att ta ut frustrationen på någonting som inte får ont än att sitta och bygga upp det inom sig (vilket jag tror är mer skadligt), så även om det bara är kortsiktigt och inte särskilt smart så tar man gärna kostnaden för ett nytt tangentbord bara man får avreagera sig på någonting... Eller så kan det ju vara så att man bara bankar näven i bordet, och helt enkelt glömmer bort att det ligger någonting under den... det har också hänt ett par gånger.

Vilket, nu när jag tänker på det, är ytterligare an anledning till att köpa den där sandsäcken jag vill ha

Jag menar, det finns inte en människa som inte blir arg, förbannad eller liknande. Blir man inte det så har man nog större problem än de som blir det. Frågan är vad man blir förbannad av. För mig är det andra människors totalt hjärndöda sätt att förhöja sig själv genom att trycka ner andra, så det gäller ju inte bara i spel. För din del kanske det du blir arg av inte finns i spelen, men om du tänker efter så finns det säkert någonting som i tillräckligt stor mängd får dig att se rött och tänka på konsekvenserna senare.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Hedersmedlem

Vafan en sandsäck går ju inte att ha!
Grejen med frustrationen som man tar ut på tangentbordet eller annat är ju att det går sönder. Att bara slå på en sandsäck hjälper väl inte.
Istället för att ha dumma lagar om att man inte får ta saker från soptipparna så borde (elektronik-)soptipparna ge bort/sälja gamla tangentbord billigt (1-5 kr).
Så kan man lagra upp med några gamla robusta tangentbord bredvid sig, förstärka bordskanten med stål och när det går åt pipan i spelet tar man bara ett tangentbord och försöker slå av det på mitten.
Det är något speciellt med att få sönder tangentbord. Kanske alla knappar som flyger som gör det så bra.
Trådbundna möss är också bra, det borde soptippen ge bort gratis. Då ska man ha ett stort rum så man kan börja svinga lasso med dem och sedan släppa iväg den jäkeln (hårda väggar och inga tavlor etc ska det bara).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Aqualize: Du är sjuk Jag gillar dina idéer (Kanske säger något om mig)

Permalänk
Medlem

Jag måste hålla med, billiga möss och tangentbord vore underbart
Det är ju en form av att tänka efter före i alla fall, att om man känner sig själv nog att veta att saker kan gå sönder när man blir förbannad redan i förväg förbereda sig på det

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Call of Cthulhu, världens sämsta skitspel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teuby
För mig så är det cs så orsakat mest skada, var mest då när jag var lite yngre runt cs1.3-1.5 Tur att man laggt ner nu iaf!

Offtopic

Haha, jag spela i en kvart och klådde dig rätt bra isf Säkert många som kan få bättre men jag tyckte det var lite skoj att du setat så länge och lirat och inte kommit över 100k

http://img341.imageshack.us/img341/6644/rekordcv5.jpg

Du har lite kvar:

EDIT: Slog min gamla poäng nu!

jaja, ännu mer oftopic

Permalänk
Medlem

Shit. det där kaninspelet
4 miljarder fick jag nu senaste. jag kommer fan bli beroende och spela sönder countern tror jag
sjukt hur mycket man ökar också. blir ju helt stört efter ett par fåglar

edit. screenshot också
http://img.photobucket.com/albums/v65/MorteM/screenshot.jpg
update:
http://img.photobucket.com/albums/v65/MorteM/screenshot2.jpg
haha. tre kaniner ifrån previous poster

(sry för offtopic )

Permalänk
Medlem

Midtown madness 2.....

Skitspel, kan inte sluta spela det dock.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

MS RÖJ, HJÄRTER och senaste KINGKONG-demot

0% tangentrespons, 2,5% musrespons



:-[

:-{